Ik wilde ze eigenlijk bestellen in het bruin, vond het er leuk uitzien, betaalbaar. Maar dat nepbont/fleece of wat het ook mag zijn, ben ook bang dat het een te warme boel wordt daaronder en gaat schuren met zand e.d.
Ik had de bruine besteld en ook binnengekregen maar ik vind ze veel te slap en ook geen mooie pasvorm hebben, dus heb ik ze weer teruggestuurd! Vind mijn eskadron dressage boots dan veel fijner.
Ik heb ze ook en heb er 2 dagen achterelkaar een uur mee gereden. Blijkbaar is er iets zand tussen gekomen want ik had aan de voorkant vh been,helemaal aan de onderkant een schuurplek aan beide benen. Zit dus mooi wit haar op nu.En ze zijn natuurlijk veel te warm,ze sluiten rondomen de buitenkant is gemaakt van kunststof/nepleer. Mooi dus,maar alleen voor feesten en partijen en niet 2 dagen opvolgend gebruiken. Bodem was trouwens prima,geen loszand bodem ofzo.
Ik heb ze ook al eventjes in gebruik en nou zag ik net voordat ik ging rijden dat hij een plekje/korstjes op beide achterbenen heeft. Het zit op de kogel aan de achterkant. Ik ben er alleen nog niet over uit of het nou mok is of dat het door de beschermers komt. Ik smeer nu even goed wel mokzalf en gebruik de beschermers even niet. Zodra het weg is doe ik de beschermers weer om, om te kijken of het echt mok was of dat het toch echt door de beschermers kwam. Zo ja, dan gaan die dingen de deur uit.
Ik ga deze waarschijnlijk aanschaffen. Ik heb nu harde premiere pees beschermers maar wil deze ook wel graag hebben. Ze zijn niet duur, best wel chique en ik hoop dat ze voor mijn fjord lekker zitten.
Ik heb maat S binnen voor mijn haflinger maar ze zijn te klein... De voering raakt elkaar niet aan en vooral bij de kogel zit er echt nog veel ruimte tussen. Maar een maat M wordt te lang helaas.
Ik ga ze ook alleen maar in de winter gebruiken denk ik. Rij op warme dagen met Veredus piaffe beschermers. Mijn paard krijgt namelijk schuurplekken als ik de BR pro max of de Eskadron allrounds teveel gebruik. Vind ze iig wel erg mooi, leuk voor foto's ook enzo.
ik wil ook graag een paar maar ik twijfewl heel er over de maat mijn verzorg pont heeft nu een paar gewoone peersbeschermers maar pony van pagony. en ik denk dat ik dan voor bruin ga