Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ManonGrr schreef:Koper schreef:Die vind ik er een stuk degelijker en fijner uitzien
Dan ga ik er een paar van die kopen! Heb je twee naalden nodig om iets aan elkaar te naaien? Zo ja, is drie dan genoeg of breken ze snel? (je merkt vast wel dat ik dit nog nooit gedaan heb)
PrimaDonna_ schreef:Hoi meiden, volg al een tijdje stilletjes mee in dit topic.
Ik zit er zelf aan te denken om een gecombineerde zwarte met wit onderlegde neusriem op te knappen, hij is al wat jaartjes oud. Eigenaresse van mijn verzorgpaard had hem ergens in een kast liggen, heb hem toen uit het stof gehaald en wat ingevet maar hier werd hij niet echt mooier door. Nu dacht ik om hem te verven, wat voor verf raden jullie mij aan? Niet te duur en niet teveel, omdat het eigenlijk alleen voor die neusriem is. Kan altijd nog kijken voor meer dingen die ik kan verven.
Ben benieuwd!
Leen_ schreef:En heb je ze al gewoon in een emmer een nachtje laten weken? En dan de volgende dag eens afspuiten oid.
Wat mij het beste lijkt is een spuitbus auto/velgenlak. Daar hebben wij onze stopcontacten eens mee gedaan en dat zit na 5jaar nog steeds goed, ondanks dat daar dagelijks meerdere keren op geduwd wordt, al dan niet met nagels erop.