ik heb ze ook besteld voor een paard. deze is week gekoot daardoor een extra belasting op de pees en met name de aanhechting heeft het zwaar te voorduren. inmiddels twee jaar in de lappenmand met shockwave en helaas een operatie. Gerevalideerd in de aquatraining. hij is nu ´goed´ op de pezen maar het blijft een hele zwakke plek. zodoende wil ik heb zo goed mogelijk ondersteunen na het werk. Een tijd terug zag het er minder goed voor hem uit maar nog een half jaar weidegang heeft hem goed gedaan en zo krijgen we toch weer een beetje hoop.
werk houd voor hem niet meer in dan ruim een half uur stappen met enkele minuten draven 
werk nu met ice klei of bevestig de waterslang met een bandage aan het been en laat hem zo even staan. toch merk ik dat het been op de plek van de pees toch een beetje aangelopen blijft na het lopen. Ik ben benieuwd hoe dit zal zijn met het gebruik van de icevibe boot!
Echter is deze boot natuurlijk ook geschikt als warming up van de pees. Dan standje 1, zonder coolpack tijdens het opzadelen. zouden jullie dat ook doen?