Mette, ik wacht de foto's af, bedankt. onley, de grote foto vindt ik al erg mooi omdat het een bustrens is en die wil ik in ieder geval gaan gebruiken, als je dan ook nog een foto van het bit alleen wilt maken dan ben ik helemaal blij.
poeh krijg de foto's helaas niet op de laptop misshien even aan pap vragen of hij iets kan regelen, ik heb foto's van , halve ongebroken zacht rubberen kneveltrens, happy mouth pessoa 4rings happy mouth D trens enkelgebroken happymouth D trens dubbelgebroken happy moet watertrens enkel watertrens happy mouth ongebroken en dubbelgebroken kneveltrens met koperen rolletje en een rubberen D trens heb je hier wat aan
hij heeft trouwens wel een rond tussenstukje, ik zag dat soort niet staan op je site dus ik dacht ik meld het er nog maar even bij (dit is geen eigen foto maar even een voorbeeld http://www.ruitersportbenjamins.nl/medi ... ile_94.jpg )
ruiter1992, bedankt. De foto van het touwhalster heb ik niet meer nodig, daar heb ik 2 mooie van, ik zal even kijken of die van het kaakgekruist een plekje kan krijgen.
Vanky, heb je van dat bitje ook een foto zonder paard? Want die heb ik inderdaad nog niet.
Skessa_, daar heb ik al een foto van, die heb ik enkele jaren terug ook gehad maar die moet dus nog op de website. Bedankt.
petitparis
Geplaatst: 27-01-12 17:35
ik ga er proberen werk van te maken dit weekend, want ik heb denk ik nog enkele bitten in de "aanbieding" voor jou
oa dubbel gebroken watertrens met koperen rond (niet ovaal) tussenstuk; enkelgebroken pelham met robartsysteem; onderlegtrens, dubbelgebroken uit cyprium
edit: die dubbelgebroken pessoa is trouwens een 12.5 en ik denk eigenlijk dat die 2-rings pessoa, een gewone hangende trens is, want je hebt nooit en ophaal effect. Het mondstuk beweegt los over de bitring die geen "kantel"moment kent.
Ik zal de maat-fout herstellen, mijn excuses. Ik twijfel zelf ook wat over die pessoa, wat je zegt, ik kwam op een paar sites tegen dat het een pessoa is maar ik vind dat niet logisch, dus die zal ik gaan verplaatsen nu het jou ook opvalt. Ik wacht nieuwsgierig af op de foto's.
Dan moet ik het vast met een ander bit door elkaar gehaald hebben, ik had het toen niet zo florissant bijgehouden. Gelukkig weet ik de nieuwe foto's nu beter bij de juiste beschrijving te houden.
Een (detail)foto van de bloem is nog welkom. bedankt alvast.