Naja ik was hem smiddags vergeten....en toen was het wel droog.
Sannah
Geplaatst: 27-08-10 21:34
Morgenochtend komt Arno mijn zadel brengen
Sannah
Geplaatst: 02-09-10 11:48
Inmiddels heb ik het zadel dus sinds zaterdag, maar wegens ziekte slechts 2 x mee gereden. Zaterdag heeft hij het zadel opgelegd, ik moest gaan rijden en tussendoor heeft Arno het nog een keer bijgevuld en moest ik weer rijden. Over 4 weken komt ie weer terug om het te checken. Ik moet heel erg wennen aan de zit, maar dat komt vast goed. Het zadel ziet er super uit en heb het idee dat mijn paard er mooi onderdoor loopt. Het voelt zacht aan en ik denk dat de keuze voor rundleer ipv kalfsleer mij prima is. Zal vanavond wel even een foto ervan maken. Wat wel grappig is, is dat je bij het zadel een hoes krijgt, dat Arno dus vergeten was te geven afgelopen zaterdag. Gisteren kwam ik op stal en hing er een over mijn kastdeur. Volgens mij is hij langsgereden en heeft 'm dus voor mij achtergelaten. Wat een service
Mooi!!!!Je hoofdstel past er goed bij hoor!Beugelriemen heeft hij ook,toch? Wij hebben een deal gemaakt:2 zadels en dan wel compleet! Hahaha!Hij baalde een beetje,2 mooie singels en mooie beugelriemen weg gegeven!
Dus hij heeft ook 2dehands zadels? Doet hij ook checks of je oude zadel goed ligt? (mijn geval wintec, en hopen dat de boom niet verwisselt hoeft te worden last ik al ) Ik wil eerst mijn oude zadel laten checken en dan eventueel een ander zadel aanschaffen als die niet meer goedligt. Nieuw is leuk maar een beetje boven mijn financiele kunnen momenteel
Ik kreeg voor mijn 11 jaar oude Ainsley die ik nog in de tijd van de gulden dus gekocht had voor 2000 gulden nog 450 euro terug. Dat vond ik een zeer nette prijs.
De mijne wilde hij 400 voor geven...maar ik had daar niet bij stil gestaan dat hij ze in zou ruilen dus had al gezegd dat het een koopje was. *stom stom stom* De mijn was 2 jaar geleden nog nieuw, hadden mensen 10x op gereden toen ik em kocht. Ik heb gezegd dat ik erover na zou denken. Ben dadelijk bang dat het zadel niet bevalt en ben ik mijn ainsley kwijt...