Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
drogen snel.

woeliej schreef:Mijn ideale dekje zou toch wel een anky met rugvorm zijn. Ik heb zowel anky's als een PK maar ik merk dat de PK stukken slechter is van kwaliteit. Anky's blijven gewoon heel lang heel mooi en zijn ook niet zo vuil aan trekkend. Ook trekt het zweet er niet zo snel volledig doorheen zoals bij katoenen dekjes waardoor je die vieze zweetvlekken krijgt waardoor je dus na 1x rijden weer wassen moet... Kortom, dat materiaal van anky's vind ik super alleen als de ruglijn voor gevormd zou zijn waren ze helemaal top! Ook de grote variatie aan kleurtjes vind ik geweldig!
Dus ja, ik leg wel 50 euro neer voor 1 dekje omdat ik van mening ben dat ze zoveel beter zijn dat je op den duur mischien wel goedkoper/beter uit bent
Anoniem schreef:mijn ideale dekje ?
dun, zwart (of donker blauw ofzo) mooie goed gevormde boven lijn. en niet duurder als 20 euro!
Dat is mijn ideale dekje.
en nee ik geef geen 50 euro uit aan een lelijk, slecht gevormd en pasvorm van het zadel verpesten anky dekje.
Monica_1987 schreef:Hoe simpelder hoe beter. Ben niet van al die poespas.
Maar die simpele dekjes zijn niet zo makkelijk te vinden.
Heb wel 1 super gaaf dekje gezien. Maar voor een prijs van 59,95 mag die lekker in de winkel blijven. Rond de 20/25 euro vind ik geld genoeg.