Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat ik begrijp heeft K&M wat meer ruimte tussen de kussens dus dat zou ideaal zijn.
Hij moet eerst even herstellen van de osteo en daarna ga ik langzaam op zoek naar een k&m. Iemand die een 17" dressage cob heeft? Moratoetje schreef:Nu had ik al wat rondgekeken op het internet. Ik wil graag een zadel waarvan de boom aanpasbaar is. Steeds een nieuw zadel is ook niet alles en het kost gewoon veel geld steeds. Nu had ik de nieuwste Fairfax Monoflap gezien en de Kent & Masters S-serie dressuur. De Fairfax heeft een behoorlijk prijskaartje, de K&M is gunstiger geprijsd
(anders had ik wel een heel mooi custom zadel willen hebben
) 

Hij ziet er wel mooi uit!
Kan er nooit zo goed tegen als ik ergens zo in gedwongen wordt, wordt al gek als mijn veters te strak zitten, maargoed ik ben een beetje vreemd
ben echt zo benieuwd!

Moratoetje schreef:De dressuurzadels zijn niet in het bruin dacht ik....vind ik erg jammer....wil graag een zwart zadel met een bruine zitting en bruine wrongen/knieën![]()
Maar wie weet, zijn ze wel te bestellen...vragen staat vrij en nee heb je, ja kun je krijgen toch