[***] schreef:Het is al een wat ouder topic, dus ik bedoel idd na een jaar gebruik.
Heb het zadel nu een half jaar en bevalt uitstekend, behalve dan dat mijn paard er is uit gegroeit (zie bovenstaande post).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quinoa schreef:Ze hebben een flexibele boom, dus kleine veranderingen dat kan die compenseren. Bij mij wordt er eind dit jaar een nieuwe boom in geplaatst. Hij moet dan wel weer opgestuurd worden naar Engeland.
quinoa schreef:Ze zetten er wel degelijk een nieuwe boom in, het zadel gaat weer helemaal open. Maar waar haal je deze wijsheid vandaan heb je in de Strada fabriek gewerkt?
Maar goed die discussie ga ik verder niet aan.
Voor meer info http://www.stradazadels.nl
quibje schreef:ik moet zeggen dat ik frasier in meerdere zadeltopics voorbij zie komen en over elk zadel negatief is..
vreemd
quinoa schreef:Trouwens wat mij opvalt bij de WOW is dat ik er vrij veel te koop zie staan, zowel op bokt als op marktplaats. Dat zou dan theoretisch toch niet nodig zijn??
germie schreef:Ik vind na een half jaar al niet meer passen toch wel erg snel. Zeker als er dan meteen aan een andere boommaat gedacht moet worden. Kan de boom van een stradazadel niet aangepast worden?
Er zijn merken waar je de boom 1 tot 2 maten kunt verbreden of versmallen. Wil dat niet bij een strada?
germie schreef:En toch heb ik ook al weer iemand gesproken die niet te spreken was over WOW. Zal met elk produkt wel zo zijn.
Ik zou het best eens willen proberen hoor zo'n WOW-zadel, maar ze zijn mij gewoon even te duur om de overstap te maken.