BR pro max beschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 11:33

Eciara schreef:
Kan niemand mij vertellen of ze zacht van binnen zijn?? Zodat ze niet knellen op haar schieffel??

De schaal is hetzelfde als een gewone harde beschermer. Mijn paard heeft op z'n achterbeen een botwoekering (dus schieffel) en dat gaat niet goed, de beschermers schuurt daaroverheen en maakt de botwoekering weer actief.

Dussss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 11:35

#Ymke# schreef:
Eciara schreef:
Kan niemand mij vertellen of ze zacht van binnen zijn?? Zodat ze niet knellen op haar schieffel??

De schaal is hetzelfde als een gewone harde beschermer. Mijn paard heeft op z'n achterbeen een botwoekering (dus schieffel) en dat gaat niet goed, de beschermers schuurt daaroverheen en maakt de botwoekering weer actief.

Oke bedankt voor je reactie! Dan word het helaas niks :( Heb nu ook de zachte 3 in 1 beschermers dus dan hou ik het daar bij.

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:09

eldango schreef:
Oehw die bruine wil ik ook.

Naambordje jij besteld bij het Gareel? Alles is vaak net iets goedkoper dan elders.

Ja, ik ga daar bestellen denk. Heb jij er wel eens besteld? Want ik vroeg me af hoe ik nou de juiste kleur van het BR chabrak in het winkelwagentje krijg :+

Thanks vossie! Ik ga ze toch maar bestellen, vind ze heel mooi staan. En ben er zeker over, omdat die van jou ze ook past!

Bramblerose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:14

Ik heb ze nieuw liggen, voor mijn paard zijn ze te lang. Ik heb zwarte voor de achterbenen. Als iemand interesse heeft? Ik moet nog even foto's maken, maar ze zijn ongebruikt!

LALALOVEr

Re: BR pro max beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 12:19

@ vossie: Misschien even off topic maar van waar heb je die witte springschoenen?

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:05

Naambordje schreef:
Ik wil de BR's ook aanschaffen bij het gareel, maar hoop dat jullie me kunnen helpen:
Zouden ze passen bij een paard van 1.65 (redelijk lange benen) en hele smalle benen? Ze past de gewone beschermers van BR, peeskappen, wel in maat Full...
en bij het Gareel, wilde ik een BR event chabrak erbij doen, maar daar kan ik de kleur niet aanpassen. Weet iemand hoe dat moet?

hebben ze deze ook in het bruin bij het Gareel, zie dat ze daar een stuk goedkoper zijn. Maar de bruine staan nog niet op de site.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:12

Janientje schreef:
Is hier iemand de ze voor zijn fries met sokken heeft? Ik ben bang dat dat niet gaat passen namelijk...

Ik heb dezelfde vraag! :)

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 13:24

Nathalie84 schreef:
Naambordje schreef:
Ik wil de BR's ook aanschaffen bij het gareel, maar hoop dat jullie me kunnen helpen:
Zouden ze passen bij een paard van 1.65 (redelijk lange benen) en hele smalle benen? Ze past de gewone beschermers van BR, peeskappen, wel in maat Full...
en bij het Gareel, wilde ik een BR event chabrak erbij doen, maar daar kan ik de kleur niet aanpassen. Weet iemand hoe dat moet?

hebben ze deze ook in het bruin bij het Gareel, zie dat ze daar een stuk goedkoper zijn. Maar de bruine staan nog niet op de site.

:o
Zal zo eens vragen/kijken of ze ze hebben.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 21:16

En, hebben ze ze in het bruin?

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 21:19

zoo als je interesse hebt bij het gareel wil ik ze ook wel meenemen en opsturen :))

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 07:24

Gulpje, ik denk dat als de beschermers zo goed aan te passen zijn voor benen (smal en grof) dat dát vast moet gaan passen!

Nou ik heb ze besteld hoor!

Sabriinaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 07:32

ik heb ze ergens ook in het bruin en rood voorbij zien komen op een site,

maar op de BR site hebben ze in deze kleuren:

Wit, Zwart, Blauw, Rood en bruin!

Ik heb ze in het wit en zwart voor en achter!
en ben er super super blij mee!
vind ze perfect! ze blijven heel mooi, en gebruik ze op al me paarden en past allemaal!

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 07:55

@#Ymke# welke beschermers gebruik jij voor het been met de schieffel?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 09:40

grauwman schreef:

Gewone strijklappen. Het is rechtsachter en het zit net onder het spronggewricht (trap van een ander paard gehad). Hij kan dus niet tegen hoge beschermers, dus ik gebruik gewoon lage. Hij heeft bij z'n voorbenen wat galletjes, en daar gebruik ik die van Veredus, de olympic ofzoiets. Die schaal is extreem buigbaar en drukt dus ook niet op die plekken,

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 10:03

Dank voor je antwoord Ymke. Die van mij heeft voor een klap gehad ook boven ben daarom op zoek naar een goede oplossing voor dat been.

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 11:39

grauwman schreef:

Ik heb er ook een met een schieffel, die heeft bij mij eskadron beschermers om, niet de allround (dus waar de br op lijken) want daarvan is de schaal idd te hard. Maar er zijn ook van die zachte rondom dingen van Eskadron, en heel veel kleurtjes :D die heeft de mijne dus om. Is ie toch helemaal beschermd maar door het zachte materiaal krijgt ie geen last van de schieffel.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:56

heb je geen last dat die afzakken vossie?

sorry voor 't offtopic gaan :o

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:52

Wie weet of ze bij het gareel ook de bruine verkopen?

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 13:58

Ik heb bij Levade ruitersport net een bruine set besteld. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is, er komen zoveel verschillende ervaringen voorbij.
Voorheen had ik de Eskadron Alround set, maar die is na 2 jaar echt aan vervanging toe, niets anders dan lof over die beschermers, maar de bruine kleur heeft de doorslag gegeven!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:02

grauwman schreef:
heb je geen last dat die afzakken vossie?

sorry voor 't offtopic gaan :o

Nee, die ik heb zakken totaal niet af, geen last van gelukkig. Ik bedoel dus deze beschermers
Afbeelding

Zooist ik weet het niet, ben nog niet zo ver gekomen... mss ff bellen? Anders wil ik dat morgen wel ff doen.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:03

heb net gebeld en ze heeft ze in ieder geval niet liggen. ze belt me vanmiddag terug wanneer ze binnen zijn (ze ging ze dan zowiezo bestellen)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:05

Thanks Syl! Ik kan niet bellen hier vandaan.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:07

ja, ik vond zelf die zwarte teveel "glimmen",maar deze bruine vind ik wel onwijs gaaf. Maar zaterdag eerst naar Equitana, als dan nog geld over is wil ik ze toch wel graag hebben :P

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:37

ze hebben ze vanaf nu in het zwart, wit, bruin, blauw en rood.

De bruine was uitverkocht bij BR en heeft ze voor me in backorder laten staan. Ze belt me als ze binnen zijn.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:40

Helemaal super syl!