echt waar!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NoekAa_ schreef:br event bright green, vond 'm zo mooi kon 'm niet laten liggen. Ohja, foto gemaakt na het rijden, paard was een beetje moe
Hans1970 schreef:NoekAa_ schreef:br event bright green, vond 'm zo mooi kon 'm niet laten liggen. Ohja, foto gemaakt na het rijden, paard was een beetje moe
Zou ik ook zijn, met een zadel bovenop mijn schouders.. Misschien eens je centjes investeren in een passend zadel? Kan misschien een 'hele dure' stubben scandica op liggen, maar zo te zien, zeker 2 maten te wijd.. Waarschijnlijk een 32 erop, terwijl je paard een 30 nodig heeft?
Succes ermee.
Hans1970 schreef:NoekAa_ schreef:br event bright green, vond 'm zo mooi kon 'm niet laten liggen. Ohja, foto gemaakt na het rijden, paard was een beetje moe
Zou ik ook zijn, met een zadel bovenop mijn schouders.. Misschien eens je centjes investeren in een passend zadel? Kan misschien een 'hele dure' stubben scandica op liggen, maar zo te zien, zeker 2 maten te wijd.. Waarschijnlijk een 32 erop, terwijl je paard een 30 nodig heeft?
Succes ermee.
Succes ermee.
Tsplendid schreef:Alvast wat verjaardagscadeautjes.
Een Amigo regendeken met halsterset, Masterhorse longeerhulp en een Kingsland rijbroekkleuren zijn wel wat vertekend door het donker.
[ Afbeelding ]