Shari_Becker schreef:Zoo ik heb mijn hele collectie ook is op de foto gezet
[ [url=m/C94hLG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw!
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sietske83 schreef:Mooie kleuren komen er voorbij.
Zoek denk ik na een pad die er bijna noet verkocht word kleur Fire red van 2014.
 Sandy_2girls schreef:sietske83 schreef:Mooie kleuren komen er voorbij.
Zoek denk ik na een pad die er bijna noet verkocht word kleur Fire red van 2014.
Jaaa die is supermooi ! 1 van de favorieten hier die mijn dochters altijd pakken![]()
De Chilli Pepper verkoopt een stalgenootje van me. Paar x gedragen. Niet gewassen nog. 45 excl vraagt ze ervoor. Iemand interesse ?
 sietske83 schreef:[quote="Sandy_2girls

ik ben bang dat ik ruzie met m'n dochters krijg dan haha                                                         elinexlevi schreef:DiscoDipp schreef:
Ik denk toch basis hoor. Ik heb precies dezelfde namelijk
Tweede van links
[ [url=m/wcUiid.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wauw die rode! Welke is dat?
 sietske83 schreef:Mooie kleuren komen er voorbij.
elinexlevi schreef:Shari_Becker schreef:Zoo ik heb mijn hele collectie ook is op de foto gezet
Mag ik trouwens vragen wat de kleuren zijn van de dekjes? In volgorde
elinexlevi schreef:Mag ik trouwens vragen wat de kleuren zijn van de dekjes? In volgorde
                                                         Shari_Becker schreef:elinexlevi schreef:Mag ik trouwens vragen wat de kleuren zijn van de dekjes? In volgorde
Oké komtie!:
- Shocking Peach
- Coral
- Rose ( ’20)
- Desert rose
- Hot pink
- Azalea ( ’20 )
- Fuschia (’20)
- Cyclamen
- Hibiscus
- Flaming scarlet
- Chili pepper
- Hummingbird
- Shiny purple
- Geen idee welke dit is ( zit ook geen kaartje meer aan met het nummer)
- Golden glow
- Teal green
- Piscina
- Gulf stream
- Ice blue
- Lagoon
- French Blue
- Heavenly blue
- Blue Marlin
- Blue Bird
- Denim
- Black Sea
- Steel grey
- Dove
- Een grijze ook geen idee welke precies haha
- Een witte ook geen idee welke precies

Naomi_Haffie schreef:Hebben jullie ook de kleding bij de Anky’s ?
Ik wil heel graag weten of iemand dat bronze/gouden jasje al heeft en hoe die valt/ zit