Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanne96 schreef:ik wil ook een lemieux dekje aanschaffen. Bij de ej zie ik bij de cotton versie vzh maar er staat geen foto bij. Heeft iemand die toevallig? ik heb helemaal geen ervaring met deze dekjes
LauraO schreef:Sanne96 schreef:ik wil ook een lemieux dekje aanschaffen. Bij de ej zie ik bij de cotton versie vzh maar er staat geen foto bij. Heeft iemand die toevallig? ik heb helemaal geen ervaring met deze dekjes
Haha deze vraag heb ik laatst aan hen gesteld, omdat ik mij dat ook afvroeg.
Het model dat ze verkopen is die vergelijkbaar is met het close contact model met de d-ring aansluiting en dus niet die met de lange lussen. Het springmodel
Ik heb zeer goede ervaringen met dit type dekje. Ik heb er 3, ze zijn alle drie goed getest al!
Ze blijven goed liggen en nemen goed zweet op.
Yvank_ schreef:Iemand hier tips? Gisteren een zwart le mieux dekje gekocht. Vandaag erop gedaan. Gewoon kleine lusje vast aan d ring en de singelstoten door het grote lusje. Dekje trok plat op de schoft en schoof weg. Wat doe Ik fout
? Ik heb noooooit schuivende dekjes. Of ik nou een eskadron cotton, dikker dekje, pas of wat dan ook gebruik. Zadel ligt als een huis en dekjes blijven altijd keurig liggen. Behalve nu dus de le mieux..