Ik heb geen nette setjes fenderriempjes meer gevonden en ga NU de JustAdjust zadels opmeten, moment

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ehm dames, een London Nut bestaat niet hè, het is een (wal)nootkleurige London van nubuckleder, geen London van western getoold donkerbruin tuigleder
Ik heb geen nette setjes fenderriempjes meer gevonden en ga NU de JustAdjust zadels opmeten, moment
pmarena schreef:Ik smeek jullie, doe het nou alsjeblieft niet een Nut noemen....ik kan daardoor weer 1000 keer uitleggen dat er geen getoolde dark-oil London bestaatOfficieel is het gewoon een London nuBbraun
(lees de B als ringelS)
Zo, heb wat uurtjes verspild aan eens dat idiote artikel online zetten met uitleg, voor als iemand weer met dat onzinnige stuk komt![]()
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/PietLoof-NL-deel-1/
pmarena schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar eerst zacht en dan stevig
Zacht onderop omdat dat eventuele randjes en bobbeltjes van paard of zadel mooi uitvult.
Anoniem schreef:Ik zit beetje met zelfde vraag hoor Raya, alleen twijfel uberhaupt over boomloos.
Zijn massimo ligt an sich goed en toch loopt ie niet altijd even lekker en hij verandert giga door het jaar heen door dikker worden in de zomer...