Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Remember schreef:Ik begrijp gewoon écht niet dat er nu ook algemene berichten over fitten an sich weg zijn gehaald (bijv mijn post over mijn 5-jarige die nu al 3 verschillende boommaten heeft gehad, de post over het zadel dat voorover lag en de reacties daarop wat daar de oorzaak van kon zijn, dat een fitter (in het algemeen!!!!) niet kan toveren en dat het dus belangrijk is goed te communiceren, etc). Daarnaast loopt er ook een topic over Brandt zadels waarin ervaringen ook over en weer vliegen, Hulsebos zadels is eigenlijk ook een 'persoonlijk' iets, net als bijv Fryso zadels en daar mag allemaal wel gewoon over gesproken worden? Daar zijn toch ook maar een handjevol personen (net als hier de fitters) bij betrokken? Schiet mij maar lek hoor...
Ik begrijp dat je je aan de regels moet houden, maar één van de regels is dat ervaringen uit 1e hand mogen. Maar blijkbaar is dat nogal aan interpretatie onderhevig en is het al helemáál lastig als het over een ding (het zadel) en een dienst (door de fitter) tegelijk gaat. Het is gewoon zonde als dit topic naar de HK gaat, en het gaat in 1e instantie om het zadel zelf (waarbij het fitten nauw komt kijken) dus staat wat mij betreft prima bij 'Harnachement'.
I rest my case