Misschien als we straks wat verder in de training zijn
Het heeft nog geen haast. Tegenwoordig heeft ze 1, hooguit 2x per week hoofdstelletje in en dan nog voornamelijk alleen maar om aan het bitje te wennen met een halstertje eroverheen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het heeft nog geen haast. Tegenwoordig heeft ze 1, hooguit 2x per week hoofdstelletje in en dan nog voornamelijk alleen maar om aan het bitje te wennen met een halstertje eroverheen
En, omdat we eigenlijk niet zulke positieve verhalen hoorden van de pasvorm icm arabieren, zijn we eigenlijk op zoek gegaan naar een ander hoofdstel. Maar als ik dan weer die foto zien van Rijerijerije, dan begint het toch weer te kriebelen om te proberen.
Sieltjuh schreef:@ Rijerijerije, wat een fijn nieuws om het hoofdstel eens op een arab te zien! Heeft arabier voor normaal hoofdstel cob-maat? Want mijn arabier hangt ergens tussen de pony en cob in (alles is pony, maar we hebben de bakstukken van ons oude cob-hoofdstel moeten afhalen). We hebben nu een hoofdstel, maar blijf dit nog steeds een geweldig hoofdstel vinden, maar om het nou ff te proberen...
Ze schudde eerst nogal veel en was veel met haar mond bezig, nu is ze heel fijn

Rijerijerije schreef:Schudt hij ook zo als je thuis rijdt Raja (zonder Micklem)?
Morgen testen, ben zeer benieuwd....
Wel moet ik zeggen dat de
Verder ben ik er echt heel heel erg tevreden
Gewoon verder goed mn paard opleiden zodat dat nog niet hoeft.
Als je die in het zwart doet, is het een heel mooi plaatje.
Dat jasje blijft, daarom wil ik juist m'n hoofdstel in het zwart...(denk ik...)
), of je zadel/laarzen aanpassen, het hoofdstel staat je paardje overigens wel heel goed kwa kleur
.
Paard reageert er ook super op! 
. dan is het hoofdstel mooier in het zwart.