Net als de 'politie' zien de mods ook wel eens iets over het hoofd Wilt niet zeggen dat je dat dan voortaan altijd moet gaan doen.
Begrijp me niet verkeerd ik zie persoonlijk ook liever een eigen foto ookal is iets oranje of paars terwijl het wit hoort te zijn. Fabrieksfoto kan ik zelf namelijk ook opzoeken
Kimberly520
Geplaatst: 02-04-13 20:09
BR pro max rood
Ze lijken oranje maar ze zijn rood.
Lindor92
Geplaatst: 02-04-13 20:53
Anky pad Fuchsia en QHP beschermers Fuchsia
Anky pad French Blue, de peesbeschermers had ik al
@ LiiNd_Y : Mag ik vragen welke kleur peesbeschermers dat zijn van br bij de anky french blue? Wil dit dekje namelijk ook bestellen en heb veel br beenbescherming en weet niet of dit de kleur carribean blue is?
@ LiiNd_Y : Oke dankje, die heb ik namelijk ook thuis liggen dan weet ik dat ze er goed bij passen ANKY Fuchsia is mooie kleur, heb ik ook. Maar was nog altijd het twijfelen over de french blue.
maria1991
Geplaatst: 02-04-13 21:20
ik kijk hier elke dag eventjes naar ieders nieuwe aankopen. vind het een leuk topic. Maar nu moet ik eerst twee paginas door nutteloos off topic gebrabbel scrollen. Erg jammer.
Ik heb ook weer een mooie wedstrijdset gekocht. Alles van de harrys horse cream collection. Kan niet wachten tot ie binnen is.
Die Anky pad French Blue heb ik trouwens ook hierboven, toevallig nog met dezelfde peesbeschermers ook! Ik had de peesbeschermers ook al liggen en dacht in een keer van wow dat matcht nog goed ook. Had de peesbeschermers eigenlijk voor een groen dekje gekocht, maar t lijkt wel een soort van mee te kleuren met t dekje!
Lindor92
Geplaatst: 02-04-13 21:20
haha ze zijn mooi he!
had ook eerst de fuchsia, maar ik ging nog naar ej voor de qhp beschermers, en toen dacht ik: ag, laat ik die blauwe ook maar kopen, want vond hem zo mooi!
SRY
Geplaatst: 02-04-13 21:26
ANKY Fuchsia vandaag in het zonnetje Echt een zomers kleurtje Past tevens ook heel mooi bij Eskadron berry Ja ik heb de br carribean blue voor bij mijn Eskadron petrol dus komt dan goed uit
Ik heb zelf de br magenta er onder, past niet helemaal maar vind het goed zo ga niet steeds weer andere kleur roze beenbeschermers kopen en ze verkleuren door het zand
Erg jammer en vervelend om te lezen dat men elkaar zo onderuit haalt. Dat men een foto plaatst wat niet uit eigen beheer is kan gewoon simpelweg op getemd worden. Het wordt zeker niet gewaardeerd om hier verder op door te gaan qua reacties en zeker niet om inderdaad andermans foto's (in dit geval webwinkel) te gebruiken. Dus hier in het vervolg rekening mee te houden! Graag nu weer ontopic verder, met eigengemaakte foto's.
Fotografie91
Geplaatst: 03-04-13 20:24
nog foto van mijn equitana aankopen
en vandaag korting shoppen bij Divoza (net 2 minuten terug haha)
het scheelde dat ik voor equitana behoorlijk had gespaard maar nog behoorlijk wat over had, en nog genoeg nieuwe dingen moest en aangezien ik peesbeschermers met bont voor nog geen 5 euro nieuw had vond ik dat het wel een keer mocht haha