Vind m daarnaast iets te klein onder mijn zadel, ondanks het wel een L dressuur is.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SandraWierda schreef:Toch ook maar even gekeken of mij groene kramer jasje ook bij de spruce past en ik vind het goed genoegHelaas kleurt mijn groene winterjas er nou niet echt bij
![]()
[ Afbeelding ]
MerleSimone schreef:Wauw.. zeker goed genoeg en waarschijnlijk een stuk gunstiger geprijsd? welke is dit van Kramer?
Caily schreef:Annabel schreef:Oehhh ik heb een oak loire gescoord op marktplaats, ben zo benieuwd!!
Heb je hem binnen?
Hij is echt mijn favo. Nooit verwacht, want ik ben normaal wel van de felle kleuren. Heb inmiddels ook 2 vesten in bijpassende kleur.
[ Afbeelding ]
Caily schreef:Annabel schreef:Oehhh ik heb een oak loire gescoord op marktplaats, ben zo benieuwd!!
Heb je hem binnen?
Hij is echt mijn favo. Nooit verwacht, want ik ben normaal wel van de felle kleuren. Heb inmiddels ook 2 vesten in bijpassende kleur.
[ Afbeelding ]
SandraWierda schreef:MerleSimone schreef:Wauw.. zeker goed genoeg en waarschijnlijk een stuk gunstiger geprijsd? welke is dit van Kramer?
Dit is de Fengur Skjalda, maar volgens mij gaat die eruitmeeste kleuren zijn al niet meer leverbaar en flink afgeprijsd. Ik heb vorige week nog een zwart/grijze besteld (voor bij de Fig
) , die is nu ook al niet meer beschikbaar. Is wel een nieuw vergelijkbaar model, maar niet meer in dezelfde mooie kleuren.
MerleSimone schreef:Hmm die zie ik inderdaad niet meer in de groene kleur, wel onderstaande. Was de kleur niet toevallig green tea?
[ Afbeelding ]
Caily schreef:De vesten zijn van het outdoor merk Nomad.
De pony (zelf gefokt, dus erg happy met jullie complimentjes) heet trouwens Olivia, dat begon het mee. Ik wilde Olive kleur, want elk paard krijgt haar eigen kleur bij mij. Maar olive is niet in loire, en dat zijn de enige dekjes die ik gebruik, dus toen op jacht gegaan naar de Oak Loire.
Haar leeftijdsgenootje zoekt ook nog een kleur. Wat denken jullie? Ze heet Loulou. Ik heb nu de Dijon voor haar, maar die wil ik eigenlijk doorschuiven naar een van m’n jonge hengsten. Mijn andere zwartbonte merries hebben al Watermelon en Blackcurrant. Ik ben niet zo van de blauw tintenZou een crème kleur haar staan? En dan donker of juist een lichtere?
[ Afbeelding ]
Caily schreef:De vesten zijn van het outdoor merk Nomad.
De pony (zelf gefokt, dus erg happy met jullie complimentjes) heet trouwens Olivia, dat begon het mee. Ik wilde Olive kleur, want elk paard krijgt haar eigen kleur bij mij. Maar olive is niet in loire, en dat zijn de enige dekjes die ik gebruik, dus toen op jacht gegaan naar de Oak Loire.
Haar leeftijdsgenootje zoekt ook nog een kleur. Wat denken jullie? Ze heet Loulou. Ik heb nu de Dijon voor haar, maar die wil ik eigenlijk doorschuiven naar een van m’n jonge hengsten. Mijn andere zwartbonte merries hebben al Watermelon en Blackcurrant. Ik ben niet zo van de blauw tintenZou een crème kleur haar staan? En dan donker of juist een lichtere?
[ Afbeelding ]