Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 19:07

Hier eventjes de Champagne Loire op gelegd, ik ben er blij mee <3
Afbeelding

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:23

De Loire lijkt echt donkerder dan de Suede, of is dat gezichtsbedrog? Dit vind ik prachtig terwijl ik mijn suede echt te licht vind op mijn witje

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 21:50

Ik heb ze beide :) Vind zelf het kleurverschil wel meevallen, hier beide onder elkaar:
Afbeelding
Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:05

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:17

Goldie schreef:
Ik zag ook een LeMieux sportbeha in de kleur Musk.. voor de hele warme dagen kan je dan alsnog in een setje rijden :') :')

https://www.equus.co.uk/products/lemieu ... s-bra-musk

HAHAH ik ga stuk _/-\o_ _O-
Nouja het kan wel, in de sportschool is het ook normaal tegenwoordig!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:25

Goldie schreef:
Ik zag ook een LeMieux sportbeha in de kleur Musk.. voor de hele warme dagen kan je dan alsnog in een setje rijden :') :')

_O- _O-

Staat wel heel mooi die champagne! Al zou ik persoonlijk bij een witte toch eerder voor de Mink kiezen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:35

Ik geloof dat je dan weleens veel kijkers aan de bak kan hebben tijdens een les :')

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 22:41

Capriootje schreef:
Goldie schreef:

_O- _O-

Staat wel heel mooi die champagne! Al zou ik persoonlijk bij een witte toch eerder voor de Mink kiezen denk ik.

Snap ik, maar zelf vind ik de grijze ondertoon van de Mink vreselijk vloeken bij m'n zadel :)
Paard is ook een roodschimmel en heeft (zeker naast de blauwschimmel op onze stal) echt wel een soort rode/bruine ondertoon, dus grijs kan ze sowieso niet zo goed hebben vind ik :=

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 23:22

Super lief cadeautje gehad van twee vriendinnetjes voor mijn verjaardag <3 nu hopen dat ik het Ink Blue dekje ook snel binnen krijg van Agradi
Afbeelding

Nu zat deze super handige hanger bij het oornetje :)) zijn er mensen die die niet gebruiken? Ik zou er graag nog een paar willen

Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 23:24

Ja snap bij je zadel zeker de keuze voor champagne! Voor mijn moeder heb ik die ook gekocht voor haar verjaardag, bruin paard en rood bruin zadel. Zelf heb ik een donker bruin (naar grijs) paard en donkerbruin tuig en heb ik de mink. Is soms maar net een klein verschil maar net even mooier onder het 1 of het andere.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 23:44

Capriootje schreef:
Is soms maar net een klein verschil maar net even mooier onder het 1 of het andere.

Ja echt hoor! Soms "zeuren" we wel is dat sommige dekjes zo op elkaar lijken, maar net een andere ondertint kan echt het verschil maken! :D

Hang je al je oornetjes dan echt op? Ik heb al die dingen gewoon in een plastic opbergbakje zitten, en dan zien ze er altijd top uit :D

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 19:45

Varekaj schreef:
Ik geloof dat je dan weleens veel kijkers aan de bak kan hebben tijdens een les :')

Wel een way to go om je vriend mee naar stal te slepen voor degene met een vriend _O-

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 19:55

Ik heb iemand dat weleens echt zien doen. Grote pensionstal (100+ paarden) en die was gewoon in haar sportbeha aan het rijden. Ieder z’n ding :+ Maar dan is zo’n bijpassende beha bij je dekje wel echt een uitkomst :))

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 21:00

Toevallig in België?
Mijn toenmalig beste vriendin reed zelfs in bikini met een miniem korte broek als het warm was. Heb ik nooit gedurfd :')

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:42

Heb ze hier langs de weg zien gaan in een badpak of bikini bovenstuk op het paard, tja zou niet mijn keus zijn

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 22:46

Nou, daar beweegt alles te veel voor bij mij, niet echt prettig (voor mij niet, maar ook niet voor omstanders) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 23:38

Al ben ik zelfs op mijn huidige leeftijd nog best blij met mijn figuur, loop ik op het strand gewoon in bikini... Nee. Ik heb nou niet bepaald ambitie om karnemelk te gaan shaken waar allerhande volk op zit te staren :Y) En ik gok dat mijn vriend toch ook niet wild wordt als ik in zulke tenue op stal verschijn, integendeel. Er zijn grenzen.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 00:18

Een oud klasgenootje reed in de zomer in bikinibovenstuk om gelijkmatig bruin te worden. Hoefde ze niet ye zonnen.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 07:57

In mijn bikini zou ik nooit doen. Sportbh zou ik nog kunnen overwegen, maar ik heb ze thuis staan dus niemand die het ziet :+

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 08:47

Oei dat zou ik nu toch ook niet doen hahaha. Brrr met je zweetbillen op dat leren zadel fiepen en dan blauwe plekken overal van de beugelriemen moet er niet aan denken :') heb die fout 1 keer gemaakt op vakantie

Het deel boven mijn middel wiebelt inderdaad wat veel dus daar gaan we over zwijgen haha

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 09:06

Narcissa schreef:
Toevallig in België?
Mijn toenmalig beste vriendin reed zelfs in bikini met een miniem korte broek als het warm was. Heb ik nooit gedurfd :')

Haha, nee niet in België. Mijn voorkeur heeft het ook niet om het maar zo te zeggen.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 10:41

In je Bikini rijden, hell no, met je zweetreet op een zadel zit niet echt comfy

Komt nog bij niemand wil mij in bikini zien, laat staan opt paard :+

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 11:30

Ik rijd in de zomer wel vaak in korte broek, maar dan met barebackpad en zeker niet in bikini topje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 11:31

Wat ik wél doe is in de zomermaanden shortje aan, bikinitop en dan op de weide gaan werken. Of achter de trailer stoeltje, handdoek, frigoboxje mee, zonnecrème en goed boek en me daar installeren. Uit het zicht maar in de zon. (Wij hebben thuis geen tuin, enkel een bloedheet terrasje... Aan de straatkant).

Met een hele stevige sporttop in croptop model zou ik wél nog op de racefiets durven stappen, maar dat zie je sowieso vaker. Ik zweet dan ook veel meer maar je zit toch minder te houden en zwieren zeg maar.

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 11:33

Misschien ben ik een oude muts aan het worden, maar meiden kraak je eigen lichaam ajb niet af. Ook al
is het een grapje. Je lichaam brengt je waar je zijn moet en maakt het mogelijk dat je kan paardrijden. Elk lichaam is mooi en wees blij dat je gezond bent. Sorry voor deze serieuze noot maar ik zie het steeds meer om me heen