PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:16

anoukwendy schreef:
Janntjuh schreef:
Moet zeggen dat als de parisian blue deze tint krijgt ik hem wel heel gaaf vind :D
[ [url=m/FUp6i0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag hem bij esmee van gijtenbeek ook, echt alles blauw maar dat vond ik toch wel iets te overdreven hoor

Scheelt dat mijn paard alleen het dekje kan hebben haha :P

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:19

Ik heb even een vraagje over thehorselet.com.
Ik heb er eind december voor het eerst besteld. 2 bestellingen op 28 december en 1 op 30 december. Beide bestellingen van de 28e heb ik al ruim een week binnen, maar van de bestelling van de 30e ontbreekt ieder spoor.. Ik heb ook nog steeds geen verzendbevestiging gekregen. En op 11 januari heb ik nog een bestelling geplaatst en die kreeg ik zelfs vandaag al binnen. Ik heb ze vandaag een mail gestuurd, maar begin me nu wel echt heel erg af te vragen of mijn bestelling van de 30e überhaupt nog gaat komen (ik heb wel gewoon de orderbevestiging gekregen). Heeft iemand hier een soortgelijke ervaring mee?

Kan ik denken jullie fluiten naar mijn bestelling of is het toch niet heel raar dat een bestelling die bijna 2 weken later is geplaatst er al is terwijl ik van de andere bestelling nog niet eens een bestelbevestiging heb ontvangen..? :\ :n

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:24

anoukwendy schreef:
Janntjuh schreef:
Moet zeggen dat als de parisian blue deze tint krijgt ik hem wel heel gaaf vind :D
[ [url=m/FUp6i0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zag hem bij esmee van gijtenbeek ook, echt alles blauw maar dat vond ik toch wel iets te overdreven hoor

Ik heb haar foto's ook gezien, ook nog iemand anders die alles blauw had maar zij hebben beide de steel blue springschoenen er bij. Als je dat zo ziet dan zou de Parisian Blue niet zoveel verschillen met de Steel blue maar als ik het dekje zelf zie vind ik het wel totaal anders

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:32

Blijkbaar duurt t nogal lang soms bij Horselet...

Zo vind ik de parisian Blue wel mooi ! Springschoenen gebruik ik niet en peesbeschermers eigenlijk ook niet. En mutsjes eigenlijk ook niet :')

Mag ik zeggen dat ik de mutsjes van ES lelijk vind :o ?

Vele andere ook, overigens.

Janneke93

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:38

Ik dacht dat de parisian blue een stuk blauwer is dan de steel blue? Of beter gezegd, minder grijs.

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:44

Janntjuh schreef:
Ik dacht dat de parisian blue een stuk blauwer is dan de steel blue? Of beter gezegd, minder grijs.

Dat dacht ik ook, maar hier zie je dat de steel blue springschoenen bijna hetzelfde zijn. Zit dan maar 1 klein tintje verschil in maar als je de dekjes los ziet lijkt het wel heel anders. Vandaar dat ik benieuwd ben naar een vergelijkingsfoto
Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:47

Ja maar die foto is wel zo bewerkt dat zelfs het paard een blauwige gloed heeft, ik denk niet dat je daar de kleuren goed kunt beoordelen.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 21:10

Figo88 schreef:
Ik heb er eind december voor het eerst besteld. 2 bestellingen op 28 december en 1 op 30 december. Beide bestellingen van de 28e heb ik al ruim een week binnen, maar van de bestelling van de 30e ontbreekt ieder spoor.. Ik heb ook nog steeds geen verzendbevestiging gekregen. En op 11 januari heb ik nog een bestelling geplaatst en die kreeg ik zelfs vandaag al binnen. Ik heb ze vandaag een mail gestuurd, maar begin me nu wel echt heel erg af te vragen of mijn bestelling van de 30e überhaupt nog gaat komen (ik heb wel gewoon de orderbevestiging gekregen). Heeft iemand hier een soortgelijke ervaring mee?

Kan ik denken jullie fluiten naar mijn bestelling of is het toch niet heel raar dat een bestelling die bijna 2 weken later is geplaatst er al is terwijl ik van de andere bestelling nog niet eens een bestelbevestiging heb ontvangen..? : :n

Ze lijken een beetje schijt te hebben aan alles. Zelf geen slechte ervaringen maar als je in het topic leest...

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 21:13

Getup schreef:
Blijkbaar duurt t nogal lang soms bij Horselet...

Zo vind ik de parisian Blue wel mooi ! Springschoenen gebruik ik niet en peesbeschermers eigenlijk ook niet. En mutsjes eigenlijk ook niet :')

Mag ik zeggen dat ik de mutsjes van ES lelijk vind :o ?

Vele andere ook, overigens.

Ik vind alle mutsjes lelijk :=

Ik weet nog niet of ik hem gelijk koop of dat ik wacht tot valentijn en hoop op een korting maar als niemand me voor is kan ik wel een vergelijkingsfoto maken met de steelblue.

Iris denk je niet dat onze ogen ons ook voor de gek houden met de kleur van het paard? Alles is blauw dus lijkt nog erger

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:18

Nee, ik maak zelf veel foto's en ze hebben met bewerken het blauw willen laten knallen en het blauw in de hele foto wat omhoog gegooid, als je naar de vacht kijkt, zie je dat ie blauwig is. Fout is vrij makkelijk te maken als je wat bewerkt zonder er heel veel tijd aan te besteden of bijv enkel met een filter.

Zelfs haar zwarte broek en laarzen hebben die blauwige gloed.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 21:20

Iriscope schreef:
Nee, ik maak zelf veel foto's en ze hebben met bewerken het blauw willen laten knallen en het blauw in de hele foto wat omhoog gegooid, als je naar de vacht kijkt, zie je dat ie blauwig is. Fout is vrij makkelijk te maken als je wat bewerkt zonder er heel veel tijd aan te besteden of bijv enkel met een filter.

Zelfs haar zwarte broek en laarzen hebben die blauwige gloed.

Maar daarintegen is het randje wel spierwit?

Ik ben een leek hoor dus geloof je direkt haha, maar soms heb ik dus het idee dat mn ogen me ook voor de gek houden :=

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:22

Ja, iets wat wit is, bevat in een foto eigenlijk geen informatie, das een soort van uitgebrand, dus dat verkleurd een stuk minder snel als je bewerkt.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:27

Als voorbeeld, vrij overdreven. Eerste foto is zoals genomen, maar daar is dat dekje eigenlijk niet zo paars. Dus ik verhoog mn paarse kleur een beetje om die meer te laten knallen en dan verandert alles, maar is het dekje wel meer bij de kleur die hij echt heeft. Bij deze is het voorbeeld heel overdreven.

Afbeelding
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 21:27

Iriscope schreef:
Ja, iets wat wit is, bevat in een foto eigenlijk geen informatie, das een soort van uitgebrand, dus dat verkleurd een stuk minder snel als je bewerkt.

Ik had er zelf zo graag meer verstand van gehad, heb wel zo’n spiegelreflex camera, al 8 jaar ofzo? En vind foto’s maken leuk, maar bewerken kan ik niet _O- heb nu ook geen laptop om er iets mee te doen

Dit dus :P niet bewerkt want dat kan ik dus niet, maar geniet er wel van. Al is dit al 4/5 jaar geleden en staat de camera al 3 jaar in de kast
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 21:28

Iriscope schreef:
Als voorbeeld, vrij overdreven. Eerste foto is zoals genomen, maar daar is dat dekje eigenlijk niet zo paars. Dus ik verhoog mn paarse kleur een beetje om die meer te laten knallen en dan verandert alles, maar is het dekje wel meer bij de kleur die hij echt heeft. Bij deze is het voorbeeld heel overdreven.

[ [url=m/IJtH5h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C0yvzV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Okee jaa dat zie ik wel :') alleen vind ik het dekje dus meer grijs geworden := maar dat kan ook door mn telefoon komen natuurlijk

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:29

Dat zijn gave foto's, als je de originele RAW hebt wil ik wel wat bewerken hoor.
Sorry, lekker off-topic dames.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:29

anoukwendy schreef:
Figo88 schreef:

Kan ik denken jullie fluiten naar mijn bestelling of is het toch niet heel raar dat een bestelling die bijna 2 weken later is geplaatst er al is terwijl ik van de andere bestelling nog niet eens een bestelbevestiging heb ontvangen..? : :n

Ze lijken een beetje schijt te hebben aan alles. Zelf geen slechte ervaringen maar als je in het topic leest...

Dankjewel voor je reactie! Ik heb inderdaad ook de slechte ervaringen gelezen, maar vooralsnog ging het gelukkig goed bij me.. Het is ook alledrie de keren thuisbezorgd ipv naar een UPS punt, dus ik was tevreden :)

Ik ben benieuwd of en wat voor reactie ik van ze krijg en of mijn bestelling ooit nog komt. Enige geluk is dat ik het wel met Klarna heb betaald, dus geen gezeur met proberen mijn geld terug te krijgen als het echt niet meer komt.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 21:30

Iriscope schreef:
Dat zijn gave foto's, als je de originele RAW hebt wil ik wel wat bewerken hoor.
Sorry, lekker off-topic dames.

Ik weet niet eens wat raw inhoud _O-
Heb ze op mn telefoon dus zijn denk ik sws niet orgineel

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:31

@Figo88, volgens mij maak je de beste en snelste kans op reactie als je ze op Instagram een berichtje stuurt. Hoop dat het meevalt met je bestelling!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:34

Dit is overigens het pakketje dat ik vandaag heb ontvangen. Het is echt zo'n mooie polo en ook het oornetje vind ik prachtig! <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 18-01-21 21:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:38

Ik had de Black gisteren op bij deze haarbal :D

Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:39

Drico schreef:

[ [url=m/XP8lQn.png]Afbeelding[/url] ]

Wat een schatje <3 Dekje staat heel goed!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:40

Oh staat super zeg. Gave foto ook!

Toffe aankopen Figo88, hoe heet je trouwens? Ik heb die vanilla polo ook, vind hem super.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 21:45

Drico schreef:

[ [url=m/XP8lQn.png]Afbeelding[/url] ]

Oh mijn god, dit is echt te schattig <3

Leuke aankopen figo!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:46

Iriscope schreef:
Oh staat super zeg. Gave foto ook!

Toffe aankopen Figo88, hoe heet je trouwens? Ik heb die vanilla polo ook, vind hem super.

Ja, die is echt mooi hè! <3 Ik had hem ook al eind december gekocht, maar toen hij er vorige week nog steeds en maar voor een kleine € 12,- opstond, kon ik me niet inhouden :o :')
En wat bedoel je met hoe ik heet? Bedoel je mijn eigen naam?