Helaas gaat het dekje niet op tijd geleverd worden... 31.07 besteld en nu voor 08.09 herbevestigd...

Wat in een goed vat zit verzuurt niet denk ik dan maar...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeyDercks schreef:[ [url=m/JRdOmp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de Berry! Ik vind hem prachtig![]()
Mix van rood en warm roze
Denk dat ik de Lime Green en de Corn Blue ga bestellen via mijn baas voor ze uit het assortiment gaan
MariekeS_ schreef:Ik smeer de singelplekken in met ossengalzeep en een spons. Eigenlijk haalt de spons dan het meeste al weg. Daarna op een verkort normaal 30 graden programma. Eerste keer had ik hem op 30 graden handwas programma gedaan, dacht lekker voorzichtig maar toen was ie ook gewoon nog vies...
Roos_M schreef:Subtiel; dat artikel van pumps en paarden
Ik vind Eskadron ook helemaal niets. Duur en veel te fancy.
salamaleque schreef:MariekeS_ schreef:Ik smeer de singelplekken in met ossengalzeep en een spons. Eigenlijk haalt de spons dan het meeste al weg. Daarna op een verkort normaal 30 graden programma. Eerste keer had ik hem op 30 graden handwas programma gedaan, dacht lekker voorzichtig maar toen was ie ook gewoon nog vies...
Ik had ook een kort programma gekozen en 1 dek erin. Ik vond de binnenkant van het dek ook niet echt schoon geworden. Ik zal de ossengal gaan kopen hopelijk werkt dat beter.