Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Mooie bruine Ghost besteld, leuk! Met zulk weer er nog bij maar duimen dat hij snel klaar is Oshaa
Tjaakje: gewoon voor de grap eens die pad van de Cheyenne er onder leggen en voelen of dat het probleem oplost, dat is de meest simpele test die je kan doen
Maar je hebt natuurlijk best kans dat een langer zadel met de achterkant op een alweer richting de kont omhoog lopend deel van de rug terecht komt waardoor het zadel wat meer voorover gekiept wordt.
jwl schreef:Hoe lang hebben jullie moeten wennen aan de ghost? Ben er heel blij mee maar moet toch ff mn balans vinden hoor! Ben ook ff de beugel ophang aan het testen welke ik nou het fijnst vind
jwl schreef:Hoe lang hebben jullie moeten wennen aan de ghost? Ben er heel blij mee maar moet toch ff mn balans vinden hoor! Ben ook ff de beugel ophang aan het testen welke ik nou het fijnst vind
Kwetal schreef:Ik probeer altijd lekker van de natuur te genieten, zodra ik me ga focussen op een paard of een zadel gaat het definitief mis...