Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xdesix schreef:Heb je ook nog foto's van de nootbruine op jouw fjord? Ik ben benieuwd hoe het zadel hem stond.
raya00 schreef:Ik heb er één gehad, zo'n nootbruine London, was inderdaad prachtig, maar ook meteen de enige barefoot waar ik immens last van mijn liezen in kreeg. Voor mijn gevoel zat 'ie zoveel breder dan een gewone london of een cheyenne! Heel maf.
Fjord zelf vond het ook niet fijn, dus na een paar weken aanmodderen van beide kanten toch maar verkocht.![]()
Maar ja, nu voor mijn hafje dus wel weer enorm tevreden met ons cheyennetje, zo zie je maar!
Het spookt nu wel door mijn hoofd.... zou mijn fjord niet ook leuk lopen met die Cheyenne?
Waarbij ik meteen tegen een vraag aanloop; hij zit namelijk net tussen twee pommelmaten in.
De M is een fractie aan de krappe kant. Duwt net een beetje, nét niet lekker. Maar de L is zeker te groot, waardoor de pommel niet op de platte vlakken steunt maar er veel meer druk op de binnenste stukken komt.
Wat zouden jullie hiermee doen?
Friso_lover schreef:Maar Pmarena, hoe lang zijn de zweetbladen van de JustAdjust?Vind dat ook wel een leuk zadel namelijk, maar ik heb lange benen dus ik moet niets hebben wat kort is
pmarena schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar eerst zacht en dan stevig
Zacht onderop omdat dat eventuele randjes en bobbeltjes van paard of zadel mooi uitvult.
dierfysio schreef:Ik heb een micklem multibridle, en wil niet meer anders. Zo fijn, merk het ook aan paard. Mijne was net-niet-nieuw, en erg prijsvriendelijk. Misschien even zoeken?
Het is trouwens wel heel donkerbruin leer, heel anders dan het nut leer. Maar dat maakt mij niets uit.
Betreffende de nut: oei, duurrrr... Ik ga kijken of ik voor half november ergens geld vandaan kan peuteren.
Blijheid schreef:dierfysio schreef:Ik heb een micklem multibridle, en wil niet meer anders. Zo fijn, merk het ook aan paard. Mijne was net-niet-nieuw, en erg prijsvriendelijk. Misschien even zoeken?
Het is trouwens wel heel donkerbruin leer, heel anders dan het nut leer. Maar dat maakt mij niets uit.
Betreffende de nut: oei, duurrrr... Ik ga kijken of ik voor half november ergens geld vandaan kan peuteren.
Hij is er ook in lichter bruin
http://www.bokt.nl/markt/ad/201127/ramb ... obacco-cob