, binnekort kan ik hem hopelijk ook showen 
Welk hoofdstel heb je erbij?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) op mijn nieuwe leasepaard: de 5-jarige PRE Manu. Het kostte even wat moeite om het goed te krijgen, want meneer heeft een bizar puntig schoftje (krijgt zelfs wondjes van zijn vliegendeken) en nog niet veel spieren daarnaast, dus met een S-pommel en heavy duty-inlages ligt het eindelijk goed en niet meer op zijn schoft. Op de foto lijkt het iets achterover te kiepen, maar dat komt denk ik omdat hij net raar wegdraaide toen ik klikte. Als ik er gewoon naast sta en hij staat stil, zie ik dat niet.
Dat klopt, het is nou echt nog een stapeltje bovenop zijn rug. Als we over een week of 2 (na de vakantie, geen kinderen die na 14 km compleet kapot zijn achter me aan op hun Shetlander
) weer kilometers gaan maken, dan komt dat wel goed.

dorientjuh schreef:Fnanne: ziet er mooi uit (maar heeft niets met boomloos te maken) maar die neusriem zou ik heel wat hoger hangen. Zeker een scherpe neusriem moet je niet te laag hebben hangen.

en excuus, ik was zo enthousiast dat ik de portretfoto plaatste. Op de volgende -die ik nog zal krijgen- staat mijn BF er bij op
Ik ga je een pb'tje sturen