Ik haal de beugels er altijd af dus mijn zadel is niet zwaar
White_Fella
Geplaatst: 28-01-11 14:27
Nou, ik was mijn western gewend, dan is de WOW een lichtgewichtje!! Ik vind hem dus echt heel licht. Kan ook niet zeggen dat ik hem zwaarder vind dat m'n andere engelse zadels die ik heb gehad. Er zal wel gewoon heel veel lucht in zitten
caro_vt
Geplaatst: 28-01-11 14:56
Seven schreef:
moet toch even deze mooie foto sharen van een andere wow bezitter die ook het zadel in military heeft. Heb echt de juiste keuze gemaakt wat wordt ie sjiek
dat randje soraya is oakwood trouwens na gebruik
UBERGAAF ! ( en wat een prachtig hoofdstel! iemand idee welk merk? )
klopt hooks gold metal artemis als ik het goed heb, ik wil hem bestellen dus heb iemand gepbt hopelijk gaat dat door want het past prachtig
soraya heb gisteen trouwens bij een ruitersport zaak een kieffer hoofdstel gezien dan wel niet rond genaaid maar verder wel met bruin onderlegd beetje lichtere roodbruin als mijn zadel wordt vond et erg sjiek misschien iets voor jou?
ik heb geen last dr van hoor dat hij zwaar is ik heb een paard boven de 1,75 maar hoef hem er niet op te gooien (zal dat zowiezo nooit doen ookal kon ik dr niet bij dan maar krukje )
singel zowiezo beugels nu niet omdat ik webbers had maar weet nu niet welke beugelriemen ik dr bij krijg dus daar ligt het aan of ik ze iets kan opsteken zoniet gaan ze dr af
Maris
Geplaatst: 28-01-11 16:48
Pfff beugelriemen er iedere keer af ? Ik moet er niet aan denken, wat een gepruts ! Ik heb wel dubbele riemen, dus waarschijnlijk wel moeilijker om eraan te doen.
is toch vrij makkelijk er op en af licht wel aan je beugel riemen de dubelle zoals jij hebt maris zijn natuurlijk veel dikker maar die webbers die wup je dr zo even op
ahh, vroeg me al af hoe jullie dat deden, ik heb ook webbers, laat ze nu er gewoon lang aanhangen, maar dat is ontzettend onhandig, gezien ik mijn zadel altijd meeneem in de auto (laat 'm niet op stal hangen, in de winter ivm schimmelen/ en diefstal) Toch maar eens eraf halen dan misschien...laat ik de beugels wel op stal!
eehh nee dat begrijp je verkeerd als ik ze opsteek met de t haak laat ik ze net onder mn zweetblad hangen zodat de beugels niet op mn zweet blag komen
Needje
Geplaatst: 28-01-11 17:27
Ik vind het onhandig als ze niet goed opgestoken kunnen worden en eraf halen houdt idd de zweetbladen netter.
En ik wil vragen aan de fanatieke Arie aanhangers om mij niet meer te PBen over mijn uitspraken. Ik verander niet van mening (ook al vind ik het sneu voor hem).
Seven: misschien omdat ik blond ben, maar jij draagt dus tijden het rijden, je webbers onder het zweetblad?? Euhm, leg nog eens ff uit dat wil ik ook wel proberen dan..
* gaat even m'n zadel pakken om meteen even te behandelen met balsem *
Seven
Geplaatst: 28-01-11 17:58
Eeeh nee als ik het zadel op berg steek ik de beugels op dan laat ik ze net onder de zweetbladen hangen er letterlijk onder dus waar de singel stoten zitten dus niet onder het zweetblad door
waarom jullie denken dat ik rijd met mn beugels onder de zweetbladen door snap ik niet
Zoefff
Geplaatst: 28-01-11 17:59
Ik laat mijn beugels er aan zitten, gooi ze naar de andere kant toe en hangen daardoor op hoogte zoals ze anders opgestoken zouden zijn, dan hoes erover klaar. Heb korte beentje en breed zadel Singel gaat er wel altijd af, maar die leg ik ook weer op het zadel, wordt ie vanzelf zwaar natuurlijk Gelukkig is mijn paardje niet zo groot dus kan hem er rustig opleggen ondanks het wat zwaarder is.
Zoefff
Geplaatst: 28-01-11 18:00
Seven schreef:
waarom jullie denken dat ik rijd met mn beugels onder de zweetbladen door snap ik niet
Maar klopt wel dat dat onmogelijk is toch?? Dan zitten je beugelriemen tegen het paardenlijf aan!
Seven
Geplaatst: 28-01-11 18:01
dan hangen je beugels toch over de zitting met de riemen en de beugels zelf op de zweetbladen? beschadigd dat dan niet?
die kunnen er niet onderdoor nee nouja ze kunnen langs de weg waar de singel stoten ook langs lopen maar dan zouden ze dat moeten verbouwen maar zo gewoon gaat het niet