Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Blackberry28 schreef:Al mensen die bij de JRS outlet zijn geweest gisteren? Twijfel om te gaan vanmiddag, omdat het best een stuk rijden is.
 ). Bij het afrekenen mocht ik blijkbaar een gratis shirtje met lange mouwen uitkiezen. Heel leuk basic grijs shirtje met v-hals (blijkbaar €97,95 normaal
 ). Bij het afrekenen mocht ik blijkbaar een gratis shirtje met lange mouwen uitkiezen. Heel leuk basic grijs shirtje met v-hals (blijkbaar €97,95 normaal   ) Ik zocht eigenlijk een sienna baselayer maat xs/s, maar die hadden ze niet (meer?) helaas. Daar blijf ik maar naar zoeken
 ) Ik zocht eigenlijk een sienna baselayer maat xs/s, maar die hadden ze niet (meer?) helaas. Daar blijf ik maar naar zoeken   
  maar was zeker het uitje waard. Morgen stapelkorting zelfs zag ik op de laatste dag.
 maar was zeker het uitje waard. Morgen stapelkorting zelfs zag ik op de laatste dag.  

Blackberry28 schreef:Al mensen die bij de JRS outlet zijn geweest gisteren? Twijfel om te gaan vanmiddag, omdat het best een stuk rijden is.