Ik vond hem leuk met dat patroontje net als van het Matt Harnacke dekje, maar deze heeft het goudkleurige randje dus niet. Dat vind ik wel heel jammer. De gewone vind ik wel mooi, maar ik weet niet of dat echt een meerwaarde heeft als je de Monaco Blue al hebt.
Ben benieuwd wat de blauwe van eerder nog waard zijn na dit, weet niet meer hoe ze heten zoveel interesse heb ik nog in PS
Essmeralda
Geplaatst: 01-10-23 21:46
Ook ik heb er weer 2 mogen toevoegen aan m’n collectie
Samsie
Geplaatst: 02-10-23 10:41
annaxmaex schreef:
Nieuwe kleur van ES Lagoon Blush Ik pas maar dat is omdat ik zo donkerblauw niet mooi vind op zwart [ [url=m/0QJRYu.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/imuT22.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind die nieuwe blauwe heel mooi voor te trainen oid. Wordt niet snel vies en blauw van de winter altijd wel chique. Maar ze zijn mij te duur om er mee om te gaan zoals ik dat met mijn ‘train’ dekjes doe
Iemand had het hier over een nieuwe witte Ruffle? Weet iemand daar meer over?
Is het ongeveer dezelfde kleur als de Royal Blue van PS / Equito Navy Rose Gold? Die twee moest ik verkopen, de PS was wat kort onder mijn springzadel dus die was al weg en de Equito ging weg toen ik mijn springzadel ingeruild heb voor een dressuurzadel. Ik vond die kleur wel echt prachtig.
Ik heb de ES Matt Harnacke te koop. Full dressuur, nieuw in verpakking. Voor de liefhebber. Aangezien de MH dekjes de enige limited editions zijn gaat deze niet goedkoop weg.