kimmie1 schreef:[ [url=m/ZnS3gc.jpg]Afbeelding[/url] ] mijn collectie. Alleen de lime hoort er nog bij maar die ligt op stal, en mn witte wedstrijddekje.
Mooi! Ook echt mijn kleur tinten!
Welke is de 2e van links? En de meest rechtse suede?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:filou schreef:Agradi heeft de levering van mijn Ink blue dekje verplaatst naar 9 maart... Hoop niet dat hier nu hetzelfde voor geldt als wat Nicole aangaf voor de Mink levering bij Hypostore
Bij mij staat die nu ook op 9 maart. Als die gewoon nog komt vind ik het niet erg. Anders is het wel jammer. Zal er wel mee te maken hebben dat ze besteld zijn bij in Engeland en de brexit roet in het eten gooit!
kimmie1 schreef:De kleuren zijn: Zwart , Turquoise, Mint, Peacock, CornBlue, Teal, Navy Mesh & Peacock Loire. Azure en Sage zijn besteld...erge is kan zo goed als nooit rijden, en zes van de acht dekjes zijn nog nieuw![]()
kimmie1 schreef:[ [url=m/ZnS3gc.jpg]Afbeelding[/url] ] mijn collectie. Alleen de lime hoort er nog bij maar die ligt op stal, en mn witte wedstrijddekje.
GOOBA schreef:kimmie1 schreef:[ [url=m/ZnS3gc.jpg]Afbeelding[/url] ] mijn collectie. Alleen de lime hoort er nog bij maar die ligt op stal, en mn witte wedstrijddekje.
Gave collectie!
Mijn kleine collectie is van 2 naar 6 gegaan in een korte tijd.
Olive
Chili red
Musk (komt eind maart)
Sage (komt eind maart)
Ink Blue (komt deze week)
Ice Blue (komt eind april)
Ik heb voor elke een bijpassend shirtje maar nog niet voor de Ice Blue. Iemand een tip?
YentlShots schreef:Teal is echt mooier dan ik dacht. Is die nog ergens te krijgen?
Edit: ben excuses aan het verzinnen voor een nieuw dekje aangezien mijn Loire Peacock kapot is door val met paardJe ziet het met rijden niet, maar de gaten zijn wel zonde. En over het lemieux label hele krassen
Spoiler:
[ [url=m/tXZVca.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZzzbUW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maddy_Paola schreef:beegee schreef:Jeetje je hebt behoorlijk je slag geslagen Maddy
Ja goed he![]()
Maar ik heb een excuus, normaal ga ik swinters naar de zon op vakantie, aangezien ik vrij slecht tegen de kou en weinig licht kan en zat echt wel in mn winterdip, dus dan maar dit om naar uit te kijken
Maddy_Paola schreef:YentlShots schreef:Teal is echt mooier dan ik dacht. Is die nog ergens te krijgen?
Edit: ben excuses aan het verzinnen voor een nieuw dekje aangezien mijn Loire Peacock kapot is door val met paardJe ziet het met rijden niet, maar de gaten zijn wel zonde. En over het lemieux label hele krassen
Spoiler:
[ [url=m/tXZVca.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZzzbUW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oef zonde zeg wel, wel alles okee met jou en je paard? Hoe kwam t?
Varekaj schreef:Die hoort lijkt wel heel fijn zeg! Waar heb je die gevonden?
Ik heb bericht van HH. Ze kunnen pas na 6 weken ten vroegste informatie ophalen bij GLS, maar tot nu toe ziet het eruit dat mijn pakket nog steeds bij de douane ligt. En dat het ook nog een fikse poos gaat duren eer het daar mag vertrekkenBlijkbaar wordt echt alles gecontroleerd en is er een gigantische vertraging/wachttijd hierdoor. Ik ga er dan maar vanuit dat het een vroeg besteld verjaardagscadeautje voor mezelf wordt en dat het ergens rond eind maart misschien in de bus zit
Maddy_Paola schreef:Alles toch maar bij hypostore besteld, alle loire dekjes met lusjes dan maar want vind de memory foam wel fijn maar belachelijk duur, samen met een normaal shirt in sage, alle 3 de korte mouw baselayers en via iemand het safe dynamique vest zodat zij ook aan de 4 items zat![]()
![]()
Kreeg juist vanavond een mail dat dekjes en shirt datum nu op verwacht op 26 feb staan ofzo![]()
Maar nu weet ik dat t preorder is dus heb t geduld er wel voor, en heb ook nog blackcurrant loire nieuw liggen maar nog geen shirt er goed bij dus als iemand een tip heeft?
Varekaj schreef:Die hoort lijkt wel heel fijn zeg! Waar heb je die gevonden?
Ik heb bericht van HH. Ze kunnen pas na 6 weken ten vroegste informatie ophalen bij GLS, maar tot nu toe ziet het eruit dat mijn pakket nog steeds bij de douane ligt. En dat het ook nog een fikse poos gaat duren eer het daar mag vertrekkenBlijkbaar wordt echt alles gecontroleerd en is er een gigantische vertraging/wachttijd hierdoor. Ik ga er dan maar vanuit dat het een vroeg besteld verjaardagscadeautje voor mezelf wordt en dat het ergens rond eind maart misschien in de bus zit