Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:17

kimmie1 schreef:
[ [url=m/ZnS3gc.jpg]Afbeelding[/url] ] mijn collectie. Alleen de lime hoort er nog bij maar die ligt op stal, en mn witte wedstrijddekje.

Mooi! Ook echt mijn kleur tinten!

Welke is de 2e van links? En de meest rechtse suede?

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:18

Laura_ schreef:
kimmie1 schreef:
[ [url=m/ZnS3gc.jpg]Afbeelding[/url] ] mijn collectie. Alleen de lime hoort er nog bij maar die ligt op stal, en mn witte wedstrijddekje.

Mooi! Ook echt mijn kleur tinten!

Welke is de 2e van links? En de meest rechtse suede?

Zie hierboven

Velaija

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:18

Laura_ schreef:
filou schreef:
Agradi heeft de levering van mijn Ink blue dekje verplaatst naar 9 maart... Hoop niet dat hier nu hetzelfde voor geldt als wat Nicole aangaf voor de Mink levering bij Hypostore :

Bij mij staat die nu ook op 9 maart. Als die gewoon nog komt vind ik het niet erg. Anders is het wel jammer. Zal er wel mee te maken hebben dat ze besteld zijn bij in Engeland en de brexit roet in het eten gooit!

Mijn Agradi Ink Blue Suede staat nu op 2 maart... Hopelijk lukt het allemaal en krijgen we ze alsnog.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:22

kimmie1 schreef:
De kleuren zijn: Zwart , Turquoise, Mint, Peacock, CornBlue, Teal, Navy Mesh & Peacock Loire. Azure en Sage zijn besteld...erge is kan zo goed als nooit rijden, en zes van de acht dekjes zijn nog nieuw :') :oo

Ah ik zie het al turquoise en teal. Haha herkenbaar. Door jullie wordt ik zo hebberig ofzo en wil ik ook graag mn collectie uitbreiden. De sage en azure komen steeds meer op mn wensenlijstje, samen met de hunter

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:25

Teal is echt mooier dan ik dacht. Is die nog ergens te krijgen?

Edit: ben excuses aan het verzinnen voor een nieuw dekje aangezien mijn Loire Peacock kapot is door val met paard ;( Je ziet het met rijden niet, maar de gaten zijn wel zonde. En over het lemieux label hele krassen :(

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door YentlShots op 17-02-21 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:44

kimmie1 schreef:

Gave collectie!

Mijn kleine collectie is van 2 naar 6 gegaan in een korte tijd. _O-

Olive
Chili red
Musk (komt eind maart)
Sage (komt eind maart)
Ink Blue (komt deze week)
Ice Blue (komt eind april)

Ik heb voor elke een bijpassend shirtje maar nog niet voor de Ice Blue. Iemand een tip? :D

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:12

GOOBA schreef:
kimmie1 schreef:

Gave collectie!

Mijn kleine collectie is van 2 naar 6 gegaan in een korte tijd. _O-

Olive
Chili red
Musk (komt eind maart)
Sage (komt eind maart)
Ink Blue (komt deze week)
Ice Blue (komt eind april)

Ik heb voor elke een bijpassend shirtje maar nog niet voor de Ice Blue. Iemand een tip? :D

Ik heb bij mn ice blue een shirtje van Kramer, is geen perfecte match als je het op elkaar legt, maar tijdens het rijden vind ik het dicht genoeg lijken.

Hagel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 22:36

Heb je een foto toevallig?

Zat vandaag ook bij kramer te kijken.

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 23:21

Mooi die collectie op de vorige pagina. Echt precies mijn kleurschema- groen en blauw. Turquoise en mint zien er echt goed uit. Staat ook allemaal mooi op mijn zwartje. Op de handen zitten ...

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 23:57

YentlShots schreef:

Edit: ben excuses aan het verzinnen voor een nieuw dekje aangezien mijn Loire Peacock kapot is door val met paard ;( Je ziet het met rijden niet, maar de gaten zijn wel zonde. En over het lemieux label hele krassen :(

Spoiler:
[ [url=m/tXZVca.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZzzbUW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oef zonde zeg wel, wel alles okee met jou en je paard? Hoe kwam t?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:00

Alles toch maar bij hypostore besteld, alle loire dekjes met lusjes dan maar want vind de memory foam wel fijn maar belachelijk duur, samen met een normaal shirt in sage, alle 3 de korte mouw baselayers en via iemand het safe dynamique vest zodat zij ook aan de 4 items zat O:) _O-
Kreeg juist vanavond een mail dat dekjes en shirt datum nu op verwacht op 26 feb staan ofzo **\O/**
Maar nu weet ik dat t preorder is dus heb t geduld er wel voor, en heb ook nog blackcurrant loire nieuw liggen maar nog geen shirt er goed bij dus als iemand een tip heeft?

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:20

Jeetje je hebt behoorlijk je slag geslagen Maddy :oo

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:29

beegee schreef:

Ja goed he :$
Maar ik heb een excuus, normaal ga ik swinters naar de zon op vakantie, aangezien ik vrij slecht tegen de kou en weinig licht kan en zat echt wel in mn winterdip, dus dan maar dit om naar uit te kijken _O-

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:29

Afbeelding
Afbeelding
deze twee heb ik ook nog. Mocht iemand dezelfde als de zwarte hebben en willen verkopen, hoor ik het graag. Hoeven geen inlages bij. Wel belangrijk dat het met de kleine ruitjes is ivm de stevigheid van de stof.
Laatst bijgewerkt door kimmie1 op 18-02-21 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:30

Die hoort lijkt wel heel fijn zeg! Waar heb je die gevonden?

Ik heb bericht van HH. Ze kunnen pas na 6 weken ten vroegste informatie ophalen bij GLS, maar tot nu toe ziet het eruit dat mijn pakket nog steeds bij de douane ligt. En dat het ook nog een fikse poos gaat duren eer het daar mag vertrekken -O- Blijkbaar wordt echt alles gecontroleerd en is er een gigantische vertraging/wachttijd hierdoor. Ik ga er dan maar vanuit dat het een vroeg besteld verjaardagscadeautje voor mezelf wordt en dat het ergens rond eind maart misschien in de bus zit :))

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:31

Maddy_Paola schreef:
beegee schreef:

Ja goed he :$
Maar ik heb een excuus, normaal ga ik swinters naar de zon op vakantie, aangezien ik vrij slecht tegen de kou en weinig licht kan en zat echt wel in mn winterdip, dus dan maar dit om naar uit te kijken _O-

Groot gelijk heb je!!
Ik heb besloten als ik er niet mee kan rijden doe ik ze wel onder mn longeersingel :o

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:34

Maddy_Paola schreef:
YentlShots schreef:

Spoiler:
[ [url=m/tXZVca.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZzzbUW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oef zonde zeg wel, wel alles okee met jou en je paard? Hoe kwam t?

Ja balen, maar ben er wel goed vanaf gekomen. Was op buitenrit met mijn 26-jarige pony en ze was flinnk fris. Er stond toen ineens ergens een hokje wat er normaal niet staat. Resultaat pony aan de kletter en onderuit op het asfalt. Dat zou dus een ontspannen ritje worden, die eindigde bij de huisarts :+ Gelukkig met pony niks aan de hand , loopt goed en zelf alleen wat last van mijn schouder gehad. Maar niks gebroken, alleen gekneusd. Naderhand denk ik , had ik maar mn oude dekje aangedaan op die rit, dus als dat het ergste is _/-\o_

Maar wel een excuus voor een nieuw dekje dus :')

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:34

Varekaj schreef:

Ik heb bericht van HH. Ze kunnen pas na 6 weken ten vroegste informatie ophalen bij GLS, maar tot nu toe ziet het eruit dat mijn pakket nog steeds bij de douane ligt. En dat het ook nog een fikse poos gaat duren eer het daar mag vertrekken -O- Blijkbaar wordt echt alles gecontroleerd en is er een gigantische vertraging/wachttijd hierdoor. Ik ga er dan maar vanuit dat het een vroeg besteld verjaardagscadeautje voor mezelf wordt en dat het ergens rond eind maart misschien in de bus zit :))

Bedoel je die zwarte van mij? Ooit een keer tweedehands via Facebook gekocht. Daarna nog een keer via Amazon maar dat bleek nieuwere versie met grotere ruit en veel slapper van stof, die kon helaas weer retour toen.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:35

Maddy_Paola schreef:
Alles toch maar bij hypostore besteld, alle loire dekjes met lusjes dan maar want vind de memory foam wel fijn maar belachelijk duur, samen met een normaal shirt in sage, alle 3 de korte mouw baselayers en via iemand het safe dynamique vest zodat zij ook aan de 4 items zat O:) _O-
Kreeg juist vanavond een mail dat dekjes en shirt datum nu op verwacht op 26 feb staan ofzo **\O/**
Maar nu weet ik dat t preorder is dus heb t geduld er wel voor, en heb ook nog blackcurrant loire nieuw liggen maar nog geen shirt er goed bij dus als iemand een tip heeft?

Ohhh leuk, heb je wat om naar uit te kijken! Deel je een foto als het binnen is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:36

Ow sorry ik heb een typefout! Ik bedoelde de hoody die iemand gepost had, ik geloof in de kleur azure.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:40

Varekaj schreef:
Ow sorry ik heb een typefout! Ik bedoelde de hoody die iemand gepost had, ik geloof in de kleur azure.

Haha maakt niet uit :D

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 07:57

Ik ben benieuwd wanneer mijn bestellingen geleverd worden. Heb nu wat uitstaan bij Divoza, EJ en HypoStore en van alle 3 nog niks gehoord :=

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 08:27

Varekaj schreef:

Voor jou erg vervelend dat je er zo lang op moet wachten. Ik ben wel gerustgesteld door je bericht. Ik wacht ook nog steeds op mijn tweedehands dekje uit de UK, maar heb geen track and trace. Ga ervan uit dat die van mij daar dan ook ‘vast’ ligt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 12:28

Ik heb 1 dekje, wat ik iets erna had besteld bij hen, wel al een tijdje binnen. Ook daar werd sowieso de nodige verzendkost etc bij aanschaf al op verrekend en dat was maar 1 item. Het pakje wat nu vast zit omvat een dekje, handschoenen (polar gloves :+ ) en beenbeschermers. Iets groter en ook wat duurder dus, dat kwam boven de €150 uit en goh ja, dan verwacht je wel dat ze er bij de douane even naar kijken maar niet dat ze daar zo uitgebreid de tijd voor nemen. Straks zijn ze de peesbeschermers zelf aan het uittesten :)) maar maatje 6 in handschoenen gaat voor die kerels hopelijk wel te klein zijn haha.

nee goed, ik ga ervan uit dat het wel een keertje aankomt natuurlijk. Het is alleen zo ontzettend karma! Heel lang getwijfeld over de hunter green, toen was die out of stock, flink gebaald want stiekem toch wel spijt. Komt terug in stock, gelijk besteld en de springversie ook. De springversie is allang binnen, de dressuur is dus nog op reis. Wat zeggen ze, hebberigheid wordt altijd bestraft?

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 16:22

Waren er nou nieuwe kappen uitgebracht ook? Heb maar half mee zitten lezen toen