Heb wel echt het idee dat de LeMieux dekjes beter zweet opnemen, logisch dus ook dat ze langer nat blijven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeyDercks schreef:Bij mij nemen ze goed zweet op. Drogen is wel wat langzamer ja (maar gelukkig heb ik er meerdere)
Gisteren eentje gewoon in de wasmachine gegooid. En hij kwam er als nieuw uit!
Ik heb nu de Suede Turquoise, Suede Berry, en de Blueberry.
Wil heel graag nog:
Luxury: Corn Blue, Lime Green, Coral Red en Burnt Orange.
Cotton: Burgundy en Navy
Tresse: Terracotta
Heb een wit/grijs paard dus daar staat heel veel op, behalve bruin/grijs/wit.
Via mijn werkgever ben ik snel op de hoogte van nieuwe collecties. Ben daar zeer benieuwd naar!
Irkoontje schreef:Bij mij zijn ze inderdaad ook vrij lang nat, maar als ik ze te drogen hang/leg buiten met goed weer, zijn ze wel vrij snel droog. Paard is inderdaad ook snel droog.
Hoe halen jullie de haren uit de dekjes voordat je ze wast? Ik mag ze namelijk niet met haren erin in de wasmachine doen van mn ouders.
Irkoontje schreef:Bij mij zijn ze inderdaad ook vrij lang nat, maar als ik ze te drogen hang/leg buiten met goed weer, zijn ze wel vrij snel droog. Paard is inderdaad ook snel droog.
Hoe halen jullie de haren uit de dekjes voordat je ze wast? Ik mag ze namelijk niet met haren erin in de wasmachine doen van mn ouders.
ZoeyDercks schreef:ZoeyDercks schreef:Bij mij nemen ze goed zweet op. Drogen is wel wat langzamer ja (maar gelukkig heb ik er meerdere)
Gisteren eentje gewoon in de wasmachine gegooid. En hij kwam er als nieuw uit!
Ik heb nu de Suede Turquoise, Suede Berry, en de Blueberry.
Wil heel graag nog:
Luxury: Corn Blue, Lime Green, Coral Red en Burnt Orange.
Cotton: Burgundy en Navy
Tresse: Terracotta
Heb een wit/grijs paard dus daar staat heel veel op, behalve bruin/grijs/wit.
Via mijn werkgever ben ik snel op de hoogte van nieuwe collecties. Ben daar zeer benieuwd naar!
Zag dat iemand vroeg om een foto van Berry Red.
Ik kan wel een foto maken gewoon buiten? Op mn paard komt hij voorlopig niet nml (ze kan niet gereden worden momenteel)
Mara2000 schreef:Heeft iemand foto's van de dekjes op het paard in de kleuren Berry Red, Peacock en Burnt Orange? Komt de kleur overeen met de kleur zoals afgbeeld op de website?