Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:Leanevb schreef:Erg bedankt allemaal voor jullie reactie!
Het kan inderdaad zijn dat Arie inderdaad moeite doet voor het zadel en dat hij er niets aan kan doen. Maar ik krijg hier eigenlijk niet de indruk van. Ik krijg meer het idee alsof hij dit zadel nooit besteld heeft. Dus ik heb een e-mail naar Wow zelf gestuurd. Dus ben benieuwd.
Het liefst zou ik de koop ongedaan maken, maarja dit gaat volgens mij niet. Voor hetzelfde geld is het zadel nu ineens wel onderweg en dan moet ik dit zadel wel afnemen.
Het meest erge was dat ik nog ontzettend zat te twijfelen wie ik zou laten komen. Ik wilde of Iris of Arie, omdat die allebei dicht bij mij in de buurt zaten, alleen kon ik niet zoveel referenties vinden over Iris en wel over Arie. Die waren over het algemeen erg positief. Maar ik ben nou wel van mening veranderd.
Kan hij je geen leenzadel geven totdat je zadel er is? volgens mij kan hij zo een zwarte in elkaar zetten ik denk dat hij genoeg onderdelen heeft liggen.
Zoeff: ik denk dat ze hetzelf al ontdekt hadden. Staat een beetje knullig om een luchtzadel te plaatsten bij een artikel over wol en foam.