Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 13:57

Pff, iemand hier niet ver vandaan verkoopt steeds lemieux dekjes met kaartjes er aan voor minder dan in de winkel... Waarom nou |( zo heeft ze nu de frensh rose en hunter Green? zonder lusjes voor 80 euro.. Laat ik die nou net super graag willen...

Zit de dagen ook af te tellen tot Maart.. Ik wil super graag de beugels van Lemieux. De Vector Balance :):)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 14:11

DenieesB schreef:
mavantos schreef:
Ik heb de nieuwe versie snug boots ultra mesh besteld! Ben heel benieuwd :j

Oeeeh, wil je een foto plaatsen als je ze om je paard hebt? Heel benieuwd hoe dat mesh er op een paardenbeen uit ziet, kan nou niet goed beoordelen of het gaatjes zijn die licht zijn of dat het een soort zilver draadje is

Ik ben vooral benieuwd of de maatvoering verbeterd is t.o.v. de normale snugboots want hoorde van veel mensen dat ze veel te strak zijn..

MarloesHJ

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 14:32

Daphne ik wil die beugels ook graag proberen! Als je ze hebt wil je dan laten weten wat je er van vind?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 14:35

filou schreef:
Agradi heeft de levering van mijn Ink blue dekje verplaatst naar 9 maart... Hoop niet dat hier nu hetzelfde voor geldt als wat Nicole aangaf voor de Mink levering bij Hypostore :

Bij mij staat die nu ook op 9 maart. Als die gewoon nog komt vind ik het niet erg. Anders is het wel jammer. Zal er wel mee te maken hebben dat ze besteld zijn bij in Engeland en de brexit roet in het eten gooit!

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 14:54

kimmie1 schreef:
Zijn er ook mensen die de Carbon Mesh wrap boots beschermers hebben? Hoe bevallen deze? en hoe vallen ze qua maat?

Ik heb iets met mesh wrap shizzle... Zou even moeten kijken of het precies degene zijn die jij bedoelt :+
Edit: nee ik heb de prosport mesh brushing boots }:0

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 15:23

filou schreef:
Agradi heeft de levering van mijn Ink blue dekje verplaatst naar 9 maart... Hoop niet dat hier nu hetzelfde voor geldt als wat Nicole aangaf voor de Mink levering bij Hypostore :

Wilde ik ook net gaan zeggen. Bij mij ook 9 maart, heftig. Volgens mij is Lemieux een beetje overladen :x.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 15:35

Ik heb gisteren per ongeluk een azure en sage suede gekocht bij Hypostore :') Ben vandaag jarig dus vond het wel een mooi excuus _O-

Coalizione

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 15:38

Weet iemand of de polo's van de nieuwe collectie naar maat vallen? Ik zit in dubio of ik een S of M wil :P

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 15:39

Gefeliciteerd! Hier ging het verjaardagsgeld ook per ongeluk naar een HypoStore winkelmandje :=

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 16:21

Goldie schreef:
DenieesB schreef:
Ik heb de nieuwe versie snug boots ultra mesh besteld! Ben heel benieuwd :j

-----------------

Oeeeh, wil je een foto plaatsen als je ze om je paard hebt? Heel benieuwd hoe dat mesh er op een paardenbeen uit ziet, kan nou niet goed beoordelen of het gaatjes zijn die licht zijn of dat het een soort zilver draadje is

Ik ben vooral benieuwd of de maatvoering verbeterd is t.o.v. de normale snugboots want hoorde van veel mensen dat ze veel te strak zijn..

Klopt, die Pro waren een stuk strakker dan de oude variant. Ik heb het echter opgelost door ze een paar dagen om flessen wijn heel strak te doen (doeken ertussen om echt strak te kunnen trekken). Hierdoor zitten ze nu als gegoten!

Heb dat toen met L gedaan bij mijn oude paardje, en opnieuw met de M voor mijn nieuwe paard :D

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 16:57

Maartje_M schreef:
Gefeliciteerd! Hier ging het verjaardagsgeld ook per ongeluk naar een HypoStore winkelmandje :=

Ging bij mij ook heel per ongeluk :')

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 17:40

DenieesB schreef:
Klopt, die Pro waren een stuk strakker dan de oude variant. Ik heb het echter opgelost door ze een paar dagen om flessen wijn heel strak te doen (doeken ertussen om echt strak te kunnen trekken). Hierdoor zitten ze nu als gegoten!

Heb dat toen met L gedaan bij mijn oude paardje, en opnieuw met de M voor mijn nieuwe paard :D

Jemig, wat een goede tip :wow: Thanks!! Dat ga ik ook proberen met mijn te strakke Passiers :D :D

Zit op mijn vingers, mag niks bestellen maar zo'n goede kortingen hier en daar...maar moet van mezelf eerst de Ink, Mustard en Blush in gebruik hebben genomen :+ En de APK van mijn auto betaald hebben :$ ^)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-21 18:07

Laura_ schreef:
Nou Zoey, je hebt nog ff te gaan! Haha

Haha nee ik spaar echt alleen de dekjes. Vind de baselayers niet fijn qua pasvorm, en gebruik geen oornetjes/beenbescherming :D

Nowiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:35

Ik heb zojuist de Hunter Green binnen gekregen (terwijl de peacock was besteld bij EJ :( ) en de champagne loire. Nu wil ik eigenlijk nog 1 springdekje erbij...

Momenteel is het:
- french rose loire (spring)
- olive dressuur
- hunter green dressuur
- wit dressuur
- grijs dressuur
- champagne loire dressuur
- blush roze dressuur

Oeps :knuffel:

Edit:
Iemand toevallig een foto van Hunter green op een vos?

Vinny12511

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:43

Oeps, heel per ongeluk deze set besteld 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu het lange wachten

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 18:47

xLiez schreef:
Ik heb gisteren per ongeluk een azure en sage suede gekocht bij Hypostore :') Ben vandaag jarig dus vond het wel een mooi excuus _O-

Gefeliciteerd ! *\o/*

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:46

Afbeelding mijn collectie. Alleen de lime hoort er nog bij maar die ligt op stal, en mn witte wedstrijddekje.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:48

kimmie1 schreef:
[ [url=m/ZnS3gc.jpg]Afbeelding[/url] ] mijn collectie. Alleen de lime hoort er nog bij maar die ligt op stal, en mn witte wedstrijddekje.

Oh wauw, helemaal mijn smaak dit !

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:52

Welke is die 2e van links?

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:52

kimmie1 schreef:
[ [url=m/ZnS3gc.jpg]Afbeelding[/url] ] mijn collectie. Alleen de lime hoort er nog bij maar die ligt op stal, en mn witte wedstrijddekje.

Wauw mooie kleuren zeg! Weet je misschien de namen van links naar rechts ?

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:53

kimmie1 schreef:

Mooi hoor!
Wel een kleine voorkeur voor blauw- en groentinten zie ik :D

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 19:55

En jeetje wat gaan jullie hard, is echt niet bij te houden.

Hier mijn burgundy (lijkt veel minder diep van kleur door de zon >;) ) icm met mijn bruin zwarte zadel :o

Afbeelding

Afbeelding

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 20:44

Cera_D schreef:

Hier mijn burgundy (lijkt veel minder diep van kleur door de zon >;) ) icm met mijn bruin zwarte zadel :o

[ [url=m/gaBCi6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lrpFft.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw staat mooi zo bij elkaar. Past echt goed bij je paard en je zadel. En mooi hoofdstel heb je :wow: Is die van human & horse?

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:01

De kleuren zijn: Zwart , Turquoise, Mint, Peacock, CornBlue, Teal, Navy Mesh & Peacock Loire. Azure en Sage zijn besteld...erge is kan zo goed als nooit rijden, en zes van de acht dekjes zijn nog nieuw :') :oo

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:05

YentlShots schreef:
Cera_D schreef:

[ [url=m/gaBCi6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lrpFft.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw staat mooi zo bij elkaar. Past echt goed bij je paard en je zadel. En mooi hoofdstel heb je :wow: Is die van human & horse?

Dankje! En klopt :)