Zit de dagen ook af te tellen tot Maart.. Ik wil super graag de beugels van Lemieux. De Vector Balance

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DenieesB schreef:mavantos schreef:Ik heb de nieuwe versie snug boots ultra mesh besteld! Ben heel benieuwd
Oeeeh, wil je een foto plaatsen als je ze om je paard hebt? Heel benieuwd hoe dat mesh er op een paardenbeen uit ziet, kan nou niet goed beoordelen of het gaatjes zijn die licht zijn of dat het een soort zilver draadje is
filou schreef:Agradi heeft de levering van mijn Ink blue dekje verplaatst naar 9 maart... Hoop niet dat hier nu hetzelfde voor geldt als wat Nicole aangaf voor de Mink levering bij Hypostore
Goldie schreef:DenieesB schreef:Ik heb de nieuwe versie snug boots ultra mesh besteld! Ben heel benieuwd
-----------------
Oeeeh, wil je een foto plaatsen als je ze om je paard hebt? Heel benieuwd hoe dat mesh er op een paardenbeen uit ziet, kan nou niet goed beoordelen of het gaatjes zijn die licht zijn of dat het een soort zilver draadje is
Ik ben vooral benieuwd of de maatvoering verbeterd is t.o.v. de normale snugboots want hoorde van veel mensen dat ze veel te strak zijn..
DenieesB schreef:Klopt, die Pro waren een stuk strakker dan de oude variant. Ik heb het echter opgelost door ze een paar dagen om flessen wijn heel strak te doen (doeken ertussen om echt strak te kunnen trekken). Hierdoor zitten ze nu als gegoten!
Heb dat toen met L gedaan bij mijn oude paardje, en opnieuw met de M voor mijn nieuwe paard
Cera_D schreef:En jeetje wat gaan jullie hard, is echt niet bij te houden.
Hier mijn burgundy (lijkt veel minder diep van kleur door de zon) icm met mijn bruin zwarte zadel
![]()
[ [url=m/gaBCi6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lrpFft.jpg]Afbeelding[/url] ]
YentlShots schreef:Cera_D schreef:En jeetje wat gaan jullie hard, is echt niet bij te houden.
Hier mijn burgundy (lijkt veel minder diep van kleur door de zon) icm met mijn bruin zwarte zadel
![]()
[ [url=m/gaBCi6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lrpFft.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw staat mooi zo bij elkaar. Past echt goed bij je paard en je zadel. En mooi hoofdstel heb jeIs die van human & horse?