Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Op bovenstaande foto lijkt het een veel zachtere kleur en vind ik hem mooier dan op de foto's van ES...
Tango1979 schreef:Ik heb de ES Olive coltrui die er qua kleur goed bij past en een Spooks trui. Heb nu ook de Gina Moss jas dus de coltrui of de trui wil ik eventueel wel verkopen. Beide maat L, de trui valt ietsje groot, de col mooi op maat.
Nissima schreef:_Lorette_ schreef:Op bovenstaande foto lijkt het een veel zachtere kleur en vind ik hem mooier dan op de foto's van ES...
Van de dekjes die ik heb, vind ik ze ook best wel afwijken van de productfoto's. De Purple White vind ik op de foto echt wel paars, maar in het echt meer aubergine. De bordeaux is ook anders op elke foto. Misschien zijn de kleuren gewoon lastig te fotograferen. Ik ben overigens wel heel blij met elk dekje dat ik heb, ook al wijkt de kleur soms wat af van wat ik verwachtte. Alleen die Purple White is echt lastig te combineren
anoukwendy schreef:Ik had dit een keer met een cotton, was de apricot. Ik vind het oranje, zij vond hem roze. We zagen hem dus allebij anders via telefoon, zij wist 100% zeker dat ik haar had opgelicht toen ze hem thuis kreeg, maar het was dus echt dezelfde als van de foto. En het lijkt wel of ze dat verspreid heeft want ik kom er niet meer vanaf :’)
Texas02 schreef:anoukwendy schreef:Ik had dit een keer met een cotton, was de apricot. Ik vind het oranje, zij vond hem roze. We zagen hem dus allebij anders via telefoon, zij wist 100% zeker dat ik haar had opgelicht toen ze hem thuis kreeg, maar het was dus echt dezelfde als van de foto. En het lijkt wel of ze dat verspreid heeft want ik kom er niet meer vanaf :’)
Dat is in zo'n situatie dan wel heel vervelend..
Texas02 schreef:Tot nu toe vind ik de kleuren echt perfect overeen komen met de foto's.. Zowel de PS Marine als de ES Bordeaux, Emerald en Steel Blue.. Denk er wel aan dat kleurverschil ook aan helderheid of instellingen van je beeldscherm kan liggen, als deze de kleuren verkeerd weergeeft helpt dat ook niet mee.. Dat heeft een vriendin van mij ook, die ziet de kleuren heel anders dan ik als ik haar een foto van een dekje toestuur..
Nissima schreef:Texas02 schreef:Tot nu toe vind ik de kleuren echt perfect overeen komen met de foto's.. Zowel de PS Marine als de ES Bordeaux, Emerald en Steel Blue.. Denk er wel aan dat kleurverschil ook aan helderheid of instellingen van je beeldscherm kan liggen, als deze de kleuren verkeerd weergeeft helpt dat ook niet mee.. Dat heeft een vriendin van mij ook, die ziet de kleuren heel anders dan ik als ik haar een foto van een dekje toestuur..
Zou heel goed aan mijn schermen kunnen liggenIk zal vanmiddag eens vergelijken tussen mijn telefoon en mijn laptop.
Jeetje Anoukwendy, dat is wel heel erg vervelend. Om het pakketje dan zomaar terug te sturen en geld terug te willen is wel een beetje, uhm.. sufWas het lastig te verkopen dat je het niet gewoon hebt gehouden en opnieuw hebt verkocht?