PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tango1979

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:48

Ik heb de ES Olive coltrui die er qua kleur goed bij past en een Spooks trui. Heb nu ook de Gina Moss jas dus de coltrui of de trui wil ik eventueel wel verkopen. Beide maat L, de trui valt ietsje groot, de col mooi op maat.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:49

_Lorette_ schreef:
Op bovenstaande foto lijkt het een veel zachtere kleur en vind ik hem mooier dan op de foto's van ES...

Van de dekjes die ik heb, vind ik ze ook best wel afwijken van de productfoto's. De Purple White vind ik op de foto echt wel paars, maar in het echt meer aubergine. De bordeaux is ook anders op elke foto. Misschien zijn de kleuren gewoon lastig te fotograferen. Ik ben overigens wel heel blij met elk dekje dat ik heb, ook al wijkt de kleur soms wat af van wat ik verwachtte. Alleen die Purple White is echt lastig te combineren :+

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:52

Hier toch wel een groot fan van de ice coffee! Moet er ook echt eens iets bijpassends bij hebben. Let vooral niet op mijn houding. Dressuur muts die een balkje moet rijden :+
Afbeelding

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 18:56

Nog even m'n laatste nieuwe dekje showen:

Afbeelding

Nog zonder de "juiste" beenbescherming, maar deze zwarte passen er ook bij.

En nog de brick orange onder een springzadel gelegd, misstaat niet vind ik. Springzadel gister opgehaald; goede reden om nieuwe dekjes te kopen, want had alleen maar dressuurdekjes haha.

Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-21 19:09

Leuke foto’s weer! :D

Nissima misschien komt het ook door de glans dat ze moeilijker op de foto te krijgen zijn

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 19:39

Tango1979 schreef:
Ik heb de ES Olive coltrui die er qua kleur goed bij past en een Spooks trui. Heb nu ook de Gina Moss jas dus de coltrui of de trui wil ik eventueel wel verkopen. Beide maat L, de trui valt ietsje groot, de col mooi op maat.

Dat was wel wat voor me geweest! Helaas pas ik maat L niet mooi.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 20:25

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:13

Nissima schreef:
_Lorette_ schreef:
Op bovenstaande foto lijkt het een veel zachtere kleur en vind ik hem mooier dan op de foto's van ES...

Van de dekjes die ik heb, vind ik ze ook best wel afwijken van de productfoto's. De Purple White vind ik op de foto echt wel paars, maar in het echt meer aubergine. De bordeaux is ook anders op elke foto. Misschien zijn de kleuren gewoon lastig te fotograferen. Ik ben overigens wel heel blij met elk dekje dat ik heb, ook al wijkt de kleur soms wat af van wat ik verwachtte. Alleen die Purple White is echt lastig te combineren :+

Tot nu toe vind ik de kleuren echt perfect overeen komen met de foto's.. Zowel de PS Marine als de ES Bordeaux, Emerald en Steel Blue.. Denk er wel aan dat kleurverschil ook aan helderheid of instellingen van je beeldscherm kan liggen, als deze de kleuren verkeerd weergeeft helpt dat ook niet mee.. Dat heeft een vriendin van mij ook, die ziet de kleuren heel anders dan ik als ik haar een foto van een dekje toestuur..

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-21 22:23

Ik had dit een keer met een cotton, was de apricot. Ik vind het oranje, zij vond hem roze. We zagen hem dus allebij anders via telefoon, zij wist 100% zeker dat ik haar had opgelicht toen ze hem thuis kreeg, maar het was dus echt dezelfde als van de foto. En het lijkt wel of ze dat verspreid heeft want ik kom er niet meer vanaf :’)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:40

anoukwendy schreef:
Ik had dit een keer met een cotton, was de apricot. Ik vind het oranje, zij vond hem roze. We zagen hem dus allebij anders via telefoon, zij wist 100% zeker dat ik haar had opgelicht toen ze hem thuis kreeg, maar het was dus echt dezelfde als van de foto. En het lijkt wel of ze dat verspreid heeft want ik kom er niet meer vanaf :’)

Dat is in zo'n situatie dan wel heel vervelend.. :(

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 08:32

Hadden we deze al gezien?

Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 09:13

Texas02 schreef:
anoukwendy schreef:

Dat is in zo'n situatie dan wel heel vervelend.. :(

Jaa best wel, ze vond sowieso dat ik hasr op had gelicht. Zei dat ze het merk en kollekties kende, kocht een marine/kitt dralon met brilliant (set uit 2004), en vond daarna dat ze teveel betaald had voor zo’n oude set. Ze heeft het terug gestuurd, zonder track en trace dus lag ineens voor de deur en verwachte geld terug. Ja daag, als je zegt dat je kollekties kent ga ik er toch vanuit dat je ook weet hoe oud het is.
Oh en dat er niks was gewassen, maar had ook nergens gezegd dat ik dit zou doen, alles was 1x gebruikt dus zo goed als nieuw. Ze was echt kwaad, idioot
Geloof dt ze nog iets had terug gestuurd maar ik nam het niet aan, dat moest ik dus wel ophalen dus dat is teruf naar haar gegaan en nog eens terug naar mij en weer naar haar. Was echt een heel vaag verhaal. Ze zeurde over gepilde dingen terwijl dat gewoon netjes op de foto’s te zien was.

Kreeg echt het idee dat zij mij probeerde op te lichten ofzo

Vond het trouwens al raar dat er een persoon tussen zat en ik geen kontakt met haar direkt had, dat kwam pas toen het gezeik begon

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 10:47

Texas02 schreef:
Tot nu toe vind ik de kleuren echt perfect overeen komen met de foto's.. Zowel de PS Marine als de ES Bordeaux, Emerald en Steel Blue.. Denk er wel aan dat kleurverschil ook aan helderheid of instellingen van je beeldscherm kan liggen, als deze de kleuren verkeerd weergeeft helpt dat ook niet mee.. Dat heeft een vriendin van mij ook, die ziet de kleuren heel anders dan ik als ik haar een foto van een dekje toestuur..

Zou heel goed aan mijn schermen kunnen liggen :j Ik zal vanmiddag eens vergelijken tussen mijn telefoon en mijn laptop.

Jeetje Anoukwendy, dat is wel heel erg vervelend. Om het pakketje dan zomaar terug te sturen en geld terug te willen is wel een beetje, uhm.. suf :') Was het lastig te verkopen dat je het niet gewoon hebt gehouden en opnieuw hebt verkocht?

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:13

mocht iemand de brick orange tegenkomen, deze zoek ik nog!

zaterdag is de saphire binnengekomen <3 hopelijk wordt het wat beter weer op de dinsdag avonden zodat ik met de dekjes kan rijden in de buitenbak. nu staat de helft van de bak met een plas en vind ik het zonde.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 11:16

Nissima schreef:
Texas02 schreef:

Zou heel goed aan mijn schermen kunnen liggen :j Ik zal vanmiddag eens vergelijken tussen mijn telefoon en mijn laptop.

Jeetje Anoukwendy, dat is wel heel erg vervelend. Om het pakketje dan zomaar terug te sturen en geld terug te willen is wel een beetje, uhm.. suf :') Was het lastig te verkopen dat je het niet gewoon hebt gehouden en opnieuw hebt verkocht?

Hier was ik even heel slecht, dat het pakje ineens voor de deur lag en toch was afgeleverd kon zij niet zien. En er word zoveel kwijt geraakt bij de post. Het is uiteindelijk naar iemand in oostenrijk gegaan.
Ipv eerst te laten weten dat ze dat vond.. Ze stuurde het gewoon terug met de mededeling dat ze geld terug wilde.
Ik ben de hele tijd eerlijk geweest, tot daar

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:17

Wat een vaag verhaal inderdaad Anouk.. Sommige mensen.. :roll:

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 11:53

Niet normaal, wat een verhaal zeg.. Ook nog geld terug willen, sommige mensen kun je met je verstand niet bij..

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:16

Wat zijn de afmetingen van de cob dekjes?

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:46

Er staan maattabellen op internet !

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 13:46

Sterrenpony schreef:
Wat zijn de afmetingen van de cob dekjes?

Staat op de site als t goed is

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:06

Niet best zulke "kopers"..

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:10

Wat zoude jullie aanraden voor op een Haflinger
De Moss of de wine?

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 14:15

maessie schreef:
Niet best zulke "kopers"..

Nope..

gefeliciteerd trouwens! Y)(^)

Sterrenpony, wine denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:30

Ik lees hier ook al een poosje mee, zo gaaf om al die mooie spullen te zien <3

Zelf heb ik nog dekjes, maar dat gaat vast komen. Laatst wel de citadel van Robijntjah op mijn pony gehad, die wil ik ook echt heel graag :o :Y) Vond ik heel goed op haar staan!

Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:10

Wine zou heel mooi staan op je haf!

Gefeliciteerd Maessie

Ben benieuwd Anouk!