Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brown_cob schreef:[ [url=m/GJldLp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LFaJMj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou dit matchen? Felix buhler oregano en br dekje balsam green? Het dekje heb ik al maar ik vind de br jassen best wel duur… als je de jas van br vergelijkt met die van felix buhler is het verschil niet heel groot maar als je het vergelijkt met het dekje van br dan weet ik het niet zo goed…
DenieesB schreef:Wellicht dat jullie hier 'de tip' voor mij hebben![]()
Gisteren mijn bestelling van Kramer binnen met longsleeve en shortsleeve baselayers, de zip-shirt Sofie & Lola.
Nu is XS dus te groot en in kindermaat hebben ze niet zulke baselayers![]()
Iemand bekend met dit probleem en weet welk merk dan wel goed kan zitten of die kindermaatjes hebben? Ik ga zaterdag naar HypoStore dus zal daar ook het e.e.a. passen maar daar hebben ze niet alles natuurlijk
horsemom schreef:Hallo allemaal,
ik ben benieuwd of jullie misschien weten welke peeskappen of flextrainers zouden passen bij de nieuwe Equestrian Stockholm kleur Merlot? Ik heb voor mijn dochter nu het dekje met de bandages gekocht, maar voor zgn dagelijks gebruik zijn die lappen niet echt handig
sott schreef:DenieesB schreef:Wellicht dat jullie hier 'de tip' voor mij hebben![]()
Gisteren mijn bestelling van Kramer binnen met longsleeve en shortsleeve baselayers, de zip-shirt Sofie & Lola.
Nu is XS dus te groot en in kindermaat hebben ze niet zulke baselayers![]()
Iemand bekend met dit probleem en weet welk merk dan wel goed kan zitten of die kindermaatjes hebben? Ik ga zaterdag naar HypoStore dus zal daar ook het e.e.a. passen maar daar hebben ze niet alles natuurlijk
Dit probleem heb ik ook altijd. Ik ben maat xs/xxs. Lemieux heeft maat 32 wat erg goed valt, en de merk Esperado valt klein dus maat xs is dan ook goed.
Strawberry3 schreef:Weet iemand een shirtje die bij dit dekje past
[ [url=m/ejupiZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Strawberry3 schreef:Stal_Fiore schreef:Ik denk dat die te donker is voor de floret grey.
Ik heb thuis een polo die perfect past, zal dit weekend even kijken welke het is.
Had je toevallig nog gekeken?