Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liiesjjj schreef:Heel benieuwd wat jullie van mijn singel vinden.
Ik heb nu de fairfax narrow. Een van de weinige singels die ze accepteert. Hij lijkt wel oké te zitten, maar sluit aan de voorkant niet helemaal aan. Weet niet of dit uitmaakt?
[ [url=m/N454Tr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rm8MeG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphara schreef:Farjen schreef:Bedankt! Als ik ergens een leuke black friday aanbieding tegenkom…
Vooral delen dan! Een vriendin wil er ook nog één of twee hebben in verschillende lengtes, had haar ook geadviseerd Black Friday in de gaten te houden
Farjen schreef:Wat zijn jullie ervaringen trouwens met singels waarbij de gespen op zo'n "katrolletje" zitten?
Zoals deze bijvoorbeeld:
https://www.horze.nl/dressuursingels/mi ... l?color=BL
Is dat fijn of net niet voor het paard? Het lijkt me dat er dan meer een gelijke druk wordt gecreëerd?
Kasmir schreef:Heb vandaag een anatomische singel binnen en denk zelf dat het wel aardig ligt zo, wat zeggen jullie?
Ze is momenteel echt veel te dik, ze heeft een paar weken vrij gehad vanaf maandag weer echt aan het werk om de nodige kilo's af te vallen..
[ [url=m/CXABLw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ulGtqp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3M21V3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na de rit, zadel is wat naar voren gekomen maar denk dat haar huidige overconditie niet echt meewerkt.. Had ook wat meer moeten aansingelen (ben altijd bang dat ik het te strak trek met elastiek maar nu bungelde de singel er haast los onder).
[ [url=m/PNQi9Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Wat zijn jullie ervaringen trouwens met singels waarbij de gespen op zo'n "katrolletje" zitten?
Zoals deze bijvoorbeeld:
https://www.horze.nl/dressuursingels/mi ... l?color=BL
Is dat fijn of net niet voor het paard? Het lijkt me dat er dan meer een gelijke druk wordt gecreëerd?
prugelpiet schreef:De twijfel is toegeslagen
Momenteel rijd ik met een Prolite, maar sinds ik mijn zadel netjes nog even 2cm extra naar achter schuif, trekt de singel het geheel weer wat naar voren. Wat niet de bedoeling is, want ik had mezelf net aangeleerd het wat verder terug te leggen. Ik durf niet goed te zeggen of het aan de vorm van de singel alleen ligt. In ieder geval staat de zadelmaker op de planning.
[ [url=m/Zw0zh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier kan je eigenlijk ook al wel zien wat er gebeurt, de singel stoten gaan met de singel mee naar voren, waardoor na het rijden alles iets naar voren is geschoven.
[ [url=m/8X0KGj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou een Crescent wat zijn?
Momenteel rijd ik met een Prolite, maar sinds ik mijn zadel netjes nog even 2cm extra naar achter schuif, trekt de singel het geheel weer wat naar voren. Wat niet de bedoeling is, want ik had mezelf net aangeleerd het wat verder terug te leggen. Ik durf niet goed te zeggen of het aan de vorm van de singel alleen ligt. In ieder geval staat de zadelmaker op de planning.
Hier kan je eigenlijk ook al wel zien wat er gebeurt, de singel stoten gaan met de singel mee naar voren, waardoor na het rijden alles iets naar voren is geschoven.
Farjen schreef:Voor wie de Edix cresent nog zoekt, vanaf vrijdag bij Aleashop te bestellen met 25% korting
Helaas vind ik nergens de gewone rechte versie met korting