Anky dekjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 13:01

Nou Lagoon die ik op het oog had heeft bij nader inzien glitters, dus is geen lagoon. ES verslaving heb ik ook, maar veel kleurtjes heeft Anky wel en es niet dus die neem ik dan van Anky :) vind het wel jammer dat Anky minder zijn waarde houdt dan ES. Zie nu bijvoorbeeld een island blue op MP, maar die is niet meer zoveel waard denk ik? is nou niet dat ik dekjes ga kopen om ze morgen weer te verkopen, maar vind het toch zonde om € 60 voor een dekje neer te leggen dat over een maand nog € 20 waard is

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 13:13

Nou voor mij denk toch echt even een koopstop. Merrie is ergens tegen aan geknald, wond op haar schouder die nu geniet is door de vee arts. Zucht.. :(

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 13:41

x_ankieee schreef:
Nou voor mij denk toch echt even een koopstop. Merrie is ergens tegen aan geknald, wond op haar schouder die nu geniet is door de vee arts. Zucht.. :(

Ohnoo :(

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:19

x_ankieee schreef:

ach nee zeg, beterschap voor je merrie!

Ik vroeg me af, zijn jullie vooral helemaal into de dekjes, of ook andere Anky items? Zelf ben ik namelijk ook erg fan van de Anky polo's. Ik heb er al aardig wat, maar zou bijv. wel een rode of paarse willen, omdat die mooi bij mijn dekjes matchen O:) Maar polo's zie ik zelden tweedehands voorbij komen, en de nieuwe collectie bevat vaak meer van bijna hetzelfde, heb ik het idee.

elinexlevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:22

x_ankieee schreef:

Agoshh nee heel veel beterschap!

elinexlevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:23

aaidaa schreef:
x_ankieee schreef:

Ik vroeg me af, zijn jullie vooral helemaal into de dekjes, of ook andere Anky items? Zelf ben ik namelijk ook erg fan van de Anky polo's. Ik heb er al aardig wat, maar zou bijv. wel een rode of paarse willen, omdat die mooi bij mijn dekjes matchen O:) Maar polo's zie ik zelden tweedehands voorbij komen, en de nieuwe collectie bevat vaak meer van bijna hetzelfde, heb ik het idee.

Ik ben juist weer heel erg fan van de Mocknecks en de vesten :D

elinexlevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:25

De cossack is binnen *\o/* <3

Afbeelding

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:34

aaidaa schreef:
x_ankieee schreef:

Ik ben juist ook heel erg fan van de kleding! Koop vaak polo’s en vesten/mocknecks en zelfs mijn winterjas is van Anky haha

Vaak koop ik daar dan ook het bijpassende dekje bij, heb alleen ook dekjes waarvan de kleur mijzelf dan weer niet staat dus daar heb ik dan ook geen kleding van. En soms koop ik wel is een leuk kleurtje van dekje 2ehands dan mist idd ook vaak de kleding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:37

Ik ben ook fan van de vesten, maar moet wel zeggen dat ik de nieuwere collecties minder goed van kwaliteit en pasvorm vind. De polo's zijn ook fijn!

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:47

Ja het is een beste jaap op haar schouder ;( Maar ze komt er vast bovenop met veel liefde en extra wortels.

Spoiler:
Afbeelding

Mooi de Cossack Eline! <3

Ik krijg morgen m’n allereerste Anky polo binnen, samen met een Sunny Yellow pad :D De mocknecks vind ik fantastisch, echt balen dat die niet ook in de zomer worden gemaakt! De vesten en jassen heb ik geen ervaring mee, maar vind ze persoonlijk ook niet zo mooi..

elinexlevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:52

x_ankieee schreef:
Ja het is een beste jaap op haar schouder ;( Maar ze komt er vast bovenop met veel liefde en extra wortels.

Spoiler:
[ [url=m/kqnOKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi de Cossack Eline! <3

Ik krijg morgen m’n allereerste Anky polo binnen, samen met een Sunny Yellow pad :D De mocknecks vind ik fantastisch, echt balen dat die niet ook in de zomer worden gemaakt! De vesten en jassen heb ik geen ervaring mee, maar vind ze persoonlijk ook niet zo mooi..

Agosh arm ding! Die extra wortels zal ze vast niet erg vinden :o

Dankje!! Ben er ook echt enorm blij mee <3

Ik heb het Babushka vest, die zit lekker oh my! Heb er zelfs even in geslapen toen ik hem net had _O- Zooo zacht echt impressed. Terwijl ik ook eentje in de kleur Robin red heb. Die valt een stuk kleiner

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 16:54

Ik vind het ook wel per collectie erg verschillend hoor, vesten met allerlei glitters enzo hoef ik ook niet.

En mijn jas is ook gewoon simpel donkerblauw een langer model ( was toen 50% korting en ik had een echt warme jas nodig) maar die hoefde ik niet perse van Anky maar was toevallig gewoon de enige echt warme betaalbare op dat moment haha

Vind de polo’s overigens wel veel langer mooi blijven dan de mocknecks.

Maar vind het vooral ook fijn dat je er niet zo in gaat stinken als je bezweet bent ( zeker gezien ik in het weekend/op vrije dagen 5/6 paarden rijd ).

Overigens wil ik wel de vesten altijd even passen, sommige past S prima terwijl ik bij een ander model XS nodig heb

Sterkte met je paardje Ankieee nooit leuk zulke dingen!

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:07

Dat is precies wat ik zo lekker vind aan die polo's Shari_Becker. Ik draag ze ook bij al mijn 'buiten-activiteiten', niet alleen te paard. En ze blijven inderdaad lang mooi. Maar ik ben dus niet de enige die ze fijn vindt :)

@ x_ankieee Die heb ik ook (matchte wel prima bij een oudere gele Anky pad die ik heb,zie hieronder)

Ik vind m prachtig :D
Afbeelding

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:13

Gele tinten blijven altijd goed! Mocht ik de Golden Glow nog ergens tegenkomen. Oh nee.. koopstop.. of... :Y)

Ik heb vannacht zelfs gedroomd over Anky dekjes. Droomde dat ik een ATC model had met van die singellusjes, in bruin met glitters (uhh, niet mijn kleur).. maar het was wel een dressuur model dus dat kon mijn brein niet echt bolwerken. Was een rare droom.

Ik vind de vesten, bodywarmers en jassen altijd zo veel poespas hebben. Printjes, glitters, knoopjes, vormen. Terwijl de dekjes en mocknecks altijd zo lekker basic zijn, dat spreekt me ook zo aan.

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 17:39

Connaisseur schreef:
Ik verkoop hetzelfde zwarte dekje zoals hierboven getoond is. Er zit een soort gouden glitter in.

[ [url=m/YBAEl8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook deze bruine set:

[ [url=m/UQaLQ2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gijxMY.jpg]Afbeelding[/url] ]

En voor een goed bod mag deze set ook weg, polo maat L:

[ [url=m/ZDpVoP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VWymAP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dekjes zijn allemaal verkocht, heb alleen de bandages nog.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 20:31

elinexlevi schreef:
De cossack is binnen *\o/* <3

[ [url=m/R7VyoH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaloers!

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 23:19

Ik heb de Anky herfst/winter collectie gezien O:) Gaan jullie héél leuk vinden :D

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 23:20

x_ankieee schreef:
Ik heb de Anky herfst/winter collectie gezien _-:( Gaan jullie héél leuk vinden :D

Spoiler spoiler spoiler :+

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 23:24

Het gaat iedereen hier geld kosten :')

Meer mag ik niet zeggen anders kost het iemand haar baan :j

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-21 23:26

Paars?!? *\%/*

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 00:58

Omg ik kan dit niet he. Hier gaan mijn hersenen van zwellen Ankie :')

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 09:26

Nou ben ik ook nieuwsgierig..

Annelottedw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 10:08

x_ankieee schreef:
Het gaat iedereen hier geld kosten :')

Meer mag ik niet zeggen anders kost het iemand haar baan :j

Ooh spannend :=

x_ankieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 10:26

Sorry :')

Vraagje; heeft iemand een foto van de Flaming Scarlet en de Azalea samen? Of een goede foto van de Azalea? Vind het een prachtige kleur, maar heb de Scarlet en Very Berry al dus twijfel of dat niet te veel op elkaar lijkt..

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 10:32

x_ankieee schreef:
Sorry :')

Vraagje; heeft iemand een foto van de Flaming Scarlet en de Azalea samen? Of een goede foto van de Azalea? Vind het een prachtige kleur, maar heb de Scarlet en Very Berry al dus twijfel of dat niet te veel op elkaar lijkt..

Ik heb de flaming scarlet en azalea! Momentje hoor ga ik even zoeken welke welke ook alweer is haha