Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_ankieee schreef:Nou voor mij denk toch echt even een koopstop. Merrie is ergens tegen aan geknald, wond op haar schouder die nu geniet is door de vee arts. Zucht..
aaidaa schreef:x_ankieee schreef:Nou voor mij denk toch echt even een koopstop. Merrie is ergens tegen aan geknald, wond op haar schouder die nu geniet is door de vee arts. Zucht..
ach nee zeg, beterschap voor je merrie!
Ik vroeg me af, zijn jullie vooral helemaal into de dekjes, of ook andere Anky items? Zelf ben ik namelijk ook erg fan van de Anky polo's. Ik heb er al aardig wat, maar zou bijv. wel een rode of paarse willen, omdat die mooi bij mijn dekjes matchenMaar polo's zie ik zelden tweedehands voorbij komen, en de nieuwe collectie bevat vaak meer van bijna hetzelfde, heb ik het idee.
aaidaa schreef:x_ankieee schreef:Nou voor mij denk toch echt even een koopstop. Merrie is ergens tegen aan geknald, wond op haar schouder die nu geniet is door de vee arts. Zucht..
ach nee zeg, beterschap voor je merrie!
Ik vroeg me af, zijn jullie vooral helemaal into de dekjes, of ook andere Anky items? Zelf ben ik namelijk ook erg fan van de Anky polo's. Ik heb er al aardig wat, maar zou bijv. wel een rode of paarse willen, omdat die mooi bij mijn dekjes matchenMaar polo's zie ik zelden tweedehands voorbij komen, en de nieuwe collectie bevat vaak meer van bijna hetzelfde, heb ik het idee.
x_ankieee schreef:Ja het is een beste jaap op haar schouderMaar ze komt er vast bovenop met veel liefde en extra wortels.
Spoiler:
[ [url=m/kqnOKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi de Cossack Eline!
Ik krijg morgen m’n allereerste Anky polo binnen, samen met een Sunny Yellow padDe mocknecks vind ik fantastisch, echt balen dat die niet ook in de zomer worden gemaakt! De vesten en jassen heb ik geen ervaring mee, maar vind ze persoonlijk ook niet zo mooi..
Connaisseur schreef:Ik verkoop hetzelfde zwarte dekje zoals hierboven getoond is. Er zit een soort gouden glitter in.
[ [url=m/YBAEl8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook deze bruine set:
[ [url=m/UQaLQ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gijxMY.jpg]Afbeelding[/url] ]
En voor een goed bod mag deze set ook weg, polo maat L:
[ [url=m/ZDpVoP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VWymAP.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_ankieee schreef:Sorry![]()
Vraagje; heeft iemand een foto van de Flaming Scarlet en de Azalea samen? Of een goede foto van de Azalea? Vind het een prachtige kleur, maar heb de Scarlet en Very Berry al dus twijfel of dat niet te veel op elkaar lijkt..