Sammiex2000 schreef:Zouden jullie in je es of PS setje naar een Clinic gaan? En in welke dan? Of dan toch liever in het wit?
Ik denk wel dat dat kan. Als je daar een nette witte rijbroek bij aandoet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stal_Fiore schreef:Is dat zo, moet je naar een clinic in het wit?
Ik had juist de faded fuchsia met blauw ps jasje gekocht voor een clinic in januari.
bobje26 schreef:Stal_Fiore schreef:Is dat zo, moet je naar een clinic in het wit?
Ik had juist de faded fuchsia met blauw ps jasje gekocht voor een clinic in januari.
Nee hoor! Ik deed dat eigenlijk nooit. Wel vaak witte broek maar dan zelfde kleur jasje als dekje/bandages of witte bandages en dan ook dekje/bovenkantje zelfde kleur!
Sammiex2000 schreef:Stal_Fiore schreef:Is dat zo, moet je naar een clinic in het wit?
Wat doen jullie dan als boven kleding als het koud is? en bedoel je met jasje een wedstrijd jasje?
Sammiex2000 schreef:Stal_Fiore schreef:Is dat zo, moet je naar een clinic in het wit?
Wat doen jullie dan als boven kleding als het koud is? en bedoel je met jasje een wedstrijd jasje?
Stal_Fiore schreef:Ik heb geen wedstrijdkleding. Geen wedstrijd jasje en geen witte broek.
Ik wilde de faded fuchsia dus opleggen en dan zelf een donkerblauwe broek en het donkerblauwe Zara jasje van ps of sweden.
Maar dat is dus raar??
marshmellow schreef:Kunnen jullie mij helpen kiezen?Ik ben al vanaf vrijdag aan het twijfelen over welke kleur ik ga nemen..
Ik twijfel tussen de Ps Merlot en de Es Plum
Paard heeft deze kleur (op de onderste foto was hij ziek dus let aub niet op hoe hij eruit ziet daar.. gaat om het kleurtje als hij geschoren is
)
[img*=600x600]https://i.imgur.com/ZYgjHo4.png[/img]
Misschien dat iemand een foto heeft van een van deze dekjes op paard met deze kleur?
marshmellow schreef:Kunnen jullie mij helpen kiezen?Ik ben al vanaf vrijdag aan het twijfelen over welke kleur ik ga nemen..
Paard heeft deze kleur (op de onderste foto was hij ziek dus let aub niet op hoe hij eruit ziet daar.. gaat om het kleurtje als hij geschoren is
)
[ Afbeelding ]
Misschien dat iemand een foto heeft van een van deze dekjes op paard met deze kleur?
)
[ Afbeelding ]