Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nies_ schreef:Die vind ik sowieso best groot vallen. Paarden waarbij ik die netjes vind zitten zijn echt best flink met grof beenwerk. Bij die van mij zijn ze voor het mooie ook net te groot.
Heeft iemand ervaring met de Veredus Carbon Gel en de Caron Gel Vento? Vind de Vento er niet bepaald mooier op worden, maar als ze echt zoveel beter ademen neem ik dat wel voor lief. De reacties in dit topic waren niet heel overtuigend
Melanie_B schreef:Hallo allemaal
Ik kom me even melden want ik ben ook opzoek naar nieuwe peesbeschermers maar ben er nog niet helemaal uit welke het zullen worden.. Ik twijfel over de HH Flextrainer met bont of de Eskadron Flexisoft air... 2de is misschien wat makkelijker in gebruik (ik dressuur als spring) en makkelijker schoon te houden.
MoniekV schreef:Ik heb nu een paar weken de Le Mieux snugboots in gebruik, de beschermers blijven goed zitten en er komt ook geen zand tussen maar die pin-sluiting. Terwijl ik ze eigenlijk ook daarom had gekocht omdat ik die sluiting bij Veredus zo fijn vind maar deze krijg ik amper los en vast