Hier eindelijk paard opgezadeld na een pauze van bijna een jaar De Atlantic lag nog in de plastic te blinken, dus die mocht er op. Helaas was het al donker dus enkel crappy binnenbak foto's
BranwenGC
Geplaatst: 10-10-24 13:36
Fijn dat jullie weer aan het werk kunnen Farjen!
Jonnekee
Geplaatst: 12-10-24 18:50
Iemand ervaring met deze onderlegger en eventueel een foto van onder het zadel?
Farjen
Geplaatst: 12-10-24 20:17
Foto's overdag zijn toch altijd duidelijker
Jonnekee, geen ervaring mee. Lijkt me wel erg dik?
BranwenGC, inderdaad ik ben superblij dat ik weer mag rijden
Fijn dat je weer kan rijden farjen, dekje staat heel mooi.
Ik ga er een paar verkopen, de dijon, ink blue, bluebell en sage Full dressuur
Mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag
Celebi
Geplaatst: 14-10-24 10:26
De dierenarts heeft toch groen licht gegeven voor voorzichtige stapritjes, dus ik vond het een goed excuus om eindelijk mijn nieuwe dekje te gebruiken. Denk dat dit wel weer een van mijn favorieten is.
BranwenGC
Geplaatst: 14-10-24 11:36
Celebi ook weer aan het rijden! Mooie combi ook zo
Vanmorgen in het bos geweest met mijn Haflinger Walking Horse, gekleed in Orchid! Heb een fleecejas in dezelfde kleur als de bies. Wij liepen er weer knap bij
Het is wel echt grijs trouwens. Maar wel een mooie warme grijs en zo met die rode bies echt een gaaf dekje. Kwam de rijbroek en matchende base layer toch nog even van pas haha.
Die Orchid hierboven staat ook echt tof. Sinds ze de nieuwe patroontjes hebben zijn dat eigenlijk wel mijn favoriete dekjes geworden: Spruce, Atlantic, Orchid en nu dus de Cinder welke een hele stoere aanvulling is op de collectie.
Farjen
Geplaatst: 14-10-24 15:29
Oh wat fijn celebi! Kan je toch gebruik maken van je mooi dekje
Fleurig Dees
Hier ook gelest met de Cinder Hij is inderdaad echt grijs. Dit is nog mijn leenzadel, ik hoop dat mijn nieuw zadel (bruin met zwart gecombineerd) ook mooi gaat passen bij mijn collectie
Mijn zadel heeft bruine accentjes, niet veel, maar staat prima hoor.
lotte002
Geplaatst: 14-10-24 19:57
wij zijn nu ongeveer ook weer een kleine 2 maand aan het rijden hier met Rhone Prosecco , ondanks dat ik normaal van de felle kleuren ben, vind ik deze zo mooi staan op mijn bonte
Iemand ervaring met deze onderlegger en eventueel een foto van onder het zadel?
Yes ik heb hem en heel tevreden! Staat nu te koop omdat ik echt een corrector nodig had. Mocht je interesse hebben. Perfecte onderlegger voor zadel dat gewoon goed past maar je toch wat extra demping wil hebben. Hiervoor de Kingsley pad gehad maar deze voelde wel fijner, paard liep er ook duidelijk beter onder.
Farjen
Geplaatst: 16-10-24 21:32
Ik heb weer helemaal de smaak te pakken n7 ik weer kan rijden Vandaag met de sienna
Wanneer komen er weer nieuwe kleuren uit?
SandraWierda
Geplaatst: 17-10-24 15:09
Als endurance ruiter met dressuur als bij spoor, nu een dressuurzadel gekocht. Dus er kunnen dekjes komen. Voor de WE heb ik de spruce gekocht omdat hij zo mooi kleurt bij mijn groene jasje. Eens kijken welke kleur we erbij willen hebben hierna
Ik heb een Alpine dressuur dekje maar s/m te koop, helaas een maat te klein gekocht. Iemand interesse?
Wiwabalia
Geplaatst: 18-10-24 09:14
Ik ga binnenkort de paardjes verhuizen en ga toch eens door mijn dekjes heen en ze weer even opleggen.. ik twijfel om mijn Blackcurrent & Ice Blue suedes eruit te doen en in te wisselen voor Fig Loire & Ice Blue Loire. En Atlantic, Spruce & Orchid erbij in suede.
Cinder vind ik ook gaaf, maar ik ben ook aan het kijken voor een springzadel, dus wellicht even wachten. En mijn man word zoiezo niet blij als ik dit allemaal in 1 keer koop. Gewoon NIET.
SandraWierda
Geplaatst: 18-10-24 09:41
Wiwabalia schreef:
En mijn man word zoiezo niet blij als ik dit allemaal in 1 keer koop. Gewoon NIET.