Kimley schreef:Het pieces shirt voor bij de es glimmer.. hoe valt die ?
Iets aan de kleine kant. Ik heb een M en die past goed. Draag normaal ook wel maat S
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darkadia schreef:Hier vandaag met de mamba coffee gereden. Daarn even het zadel ook op m’n schimmel gelegd gezien iemand hier graag de kleur op een schimmel wilde zien.
[ [url=m/D8Nzxe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g6G93J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Heeft iemand toevallig een foto van de Equestrian Stockholm Midnight Blue op een donkerbruine? Iedere keer kom ik weer terug bij dat dekje.. Echt iedere keer weer.. Misschien wordt het toch tijd dat ik hem een keer koop..
absque_dubio schreef:Texas02 schreef:Heeft iemand toevallig een foto van de Equestrian Stockholm Midnight Blue op een donkerbruine? Iedere keer kom ik weer terug bij dat dekje.. Echt iedere keer weer.. Misschien wordt het toch tijd dat ik hem een keer koop..
Ik heb alleen een gewone bruine, maar dezelfde twijfel gehad als jij hebt. Ik heb hem gekocht en geen dag spijt van gehad. Het is een van m’n favorieten.
Iriscope schreef:Heeft iemand hier interesse in de Rosie van vorig jaar Kerstcollectie in dressuur COB met bandages?
Gloednieuw, ligt nog in de verpakking in Nederland.
Ga hem ook online aanbieden, dus hoop op een hoog bod aangezien hij niet meer te krijgen is etc.
Matheno schreef:Majabeestje schreef:Keuzestress!
Ik ben binnenkort jarig en ga uiteraard een nieuw dekje vragen![]()
Maar welke?
Ik heb een donkerbruin/bijna zwart paard en cognac zadel en laarzen..
Hebben jullie suggesties?
De manen van mijn paard hebben een wat rood/oranje gloed trouwens.
Golden Brass!
Kimley schreef:Famke0506 schreef:Heeft iemand toevallig Equestrian Stockholm forest green full dressuur liggen die het dekje wil verkopen? Zoek het dekje al even, maar grijp net mis of ze vragen er heel veel voor.
Die komt dit jaar toch opnieuw uit ?