Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DaisyHope schreef:Op de website van Ruitergoed kun je een complete set kopen voor € 90,- Heb zelf de Merlot uitgekozen, twijfelde tussen deze en de Emarald maar 2 setjes werd me een beetje te gek
Drico schreef:DaisyHope schreef:Op de website van Ruitergoed kun je een complete set kopen voor € 90,- Heb zelf de Merlot uitgekozen, twijfelde tussen deze en de Emarald maar 2 setjes werd me een beetje te gek
Leuke actie als je inderdaad bandages gebruikt![]()
Maar (zoals volgens mij vele hier) gebruik ik nooit bandages, dan ga ik niet zo'n set kopen.
witroosje schreef:Oef, vind hem toch wel heel mooi!
Heb ook de normale Olive, die gaat te koop. Binnenkort komt ons cognac zadel binnen dus kon het niet laten dan deze te bestellen
[ [url=m/Xs7ICn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu wachten tot de Forest Green binnenkomt en dat kunnen we er weer even tegenaan
witroosje schreef:Ik wou ook graag dat vest van de forest green, maar vond die toch wel prijzig ook met de korting nog... Weet iemand of die maten wel goed vallen? Of vallen ze erg klein? Ik zit qua vesten en jassen vaak net tussen S en M in ( maar bij de meeste merken toch nog wel op S)
Jenara schreef:witroosje schreef:Ik wou ook graag dat vest van de forest green, maar vond die toch wel prijzig ook met de korting nog... Weet iemand of die maten wel goed vallen? Of vallen ze erg klein? Ik zit qua vesten en jassen vaak net tussen S en M in ( maar bij de meeste merken toch nog wel op S)
Ik heb de Gina jas in Wine en val normaal tussen M en L, heb de L genomen om er nog een dikke trui of 2 onder te kunnen doen en die valt mooi ruim, dus ik heb zeker niet de indruk dat de maten klein vallen!