PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 09:06

Ik heb de black gold besteld. Wou eigenlijk het vestje er ook bij maar met 25% vind ik die nog best duur..

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 09:37

Op de site van ES zelf kan je ook dekjes vinden met mooie kortingen, verzenden is niet meer zo duur vanuit Zweden (€9).

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 15:51

Ik heb alleen de forest green en brick orange bandages besteld. Had gehoopt dat de bordeaux en purple gold bandages ook in de aanbieding zouden zijn

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 16:02

Argh ik twijfel zo of ik niet toch een dekje ga bestellen, ik twijfel tussen de PS of Sweden Teal of Citadel. Zo lastig. :=
edit; oh ik zie dat de korting bij Divoza niet werkt op PS, dat scheelt weer. :+
Laatst bijgewerkt door absque_dubio op 29-11-19 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 16:06

Ik vind het jammer dat er nergens een goede aanbieding is op PS..

DaisyHope

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 16:21

_coquette_ schreef:
Ik vind het jammer dat er nergens een goede aanbieding is op PS..

Op de website van Ruitergoed kun je een complete set kopen voor € 90,- Heb zelf de Merlot uitgekozen, twijfelde tussen deze en de Emarald maar 2 setjes werd me een beetje te gek :+

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 16:34

DaisyHope schreef:
Op de website van Ruitergoed kun je een complete set kopen voor € 90,- Heb zelf de Merlot uitgekozen, twijfelde tussen deze en de Emarald maar 2 setjes werd me een beetje te gek :+

Leuke actie als je inderdaad bandages gebruikt :P
Maar (zoals volgens mij vele hier) gebruik ik nooit bandages, dan ga ik niet zo'n set kopen.

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 19:04

Ik heb de ES Purple Gold net besteld op Horse Boutique. 21% korting vond ik wel wat weinig maar ik had nog een cadeaubon liggen van 10 euro dus kon het niet laten :P Wilde het vestje er ook bij doen maar die was als nog 90 euro.. vond ik wel wat te gek eigenlijk..

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 21:37

Drico schreef:
DaisyHope schreef:

Leuke actie als je inderdaad bandages gebruikt :P
Maar (zoals volgens mij vele hier) gebruik ik nooit bandages, dan ga ik niet zo'n set kopen.

Het dekje alleen is normaal al minimaal €80, een hele set voor maar €90 is echt spotgoedkoop, zelfs als je geen bandages gebruikt en wel het oornetje :)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 21:48

witroosje schreef:
Het dekje alleen is normaal al minimaal €80, een hele set voor maar €90 is echt spotgoedkoop, zelfs als je geen bandages gebruikt en wel het oornetje :)

Actie is alleen voor dekje + bandages. Zit geen oornetje bij :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 00:56

Ik heb na 5x m’n winkelwagentje gevuld en weer geleegd te hebben toch de ES faded fuchsia besteld.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 01:30

Oeps, heb ik nou net de forest green besteld? *\o/*

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 15:19

Oef, vind hem toch wel heel mooi! <3
Heb ook de normale Olive, die gaat te koop. Binnenkort komt ons cognac zadel binnen dus kon het niet laten dan deze te bestellen :D
Afbeelding

Nu wachten tot de Forest Green binnenkomt en dat kunnen we er weer even tegenaan :')

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 18:03

Heeft iemand trouwens de forest green op een bruin paard?

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 18:14

witroosje schreef:
Oef, vind hem toch wel heel mooi! <3
Heb ook de normale Olive, die gaat te koop. Binnenkort komt ons cognac zadel binnen dus kon het niet laten dan deze te bestellen :D
[ [url=m/Xs7ICn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu wachten tot de Forest Green binnenkomt en dat kunnen we er weer even tegenaan :')

Oooh das heel mooi denk ik!

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 18:39

Ik heb gisteren toch maar de bordeaux beschermers en het vestje gekocht. Misschien dat ik ook nog voor de marrocan blue trui ga :')

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 18:50

Ik wou ook graag dat vest van de forest green, maar vond die toch wel prijzig ook met de korting nog... Weet iemand of die maten wel goed vallen? Of vallen ze erg klein? Ik zit qua vesten en jassen vaak net tussen S en M in ( maar bij de meeste merken toch nog wel op S)

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 18:58

witroosje schreef:
Ik wou ook graag dat vest van de forest green, maar vond die toch wel prijzig ook met de korting nog... Weet iemand of die maten wel goed vallen? Of vallen ze erg klein? Ik zit qua vesten en jassen vaak net tussen S en M in ( maar bij de meeste merken toch nog wel op S)

Ik heb de Gina jas in Wine en val normaal tussen M en L, heb de L genomen om er nog een dikke trui of 2 onder te kunnen doen en die valt mooi ruim, dus ik heb zeker niet de indruk dat de maten klein vallen!

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 19:42

Autumnn schreef:
Heeft iemand trouwens de forest green op een bruin paard?

Ik kan morgen wel een foto maken als ik t niet vergeet. Zit wel dik in een wintervacht :’)

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 19:52

Jenara schreef:
witroosje schreef:

Ik heb de Gina jas in Wine en val normaal tussen M en L, heb de L genomen om er nog een dikke trui of 2 onder te kunnen doen en die valt mooi ruim, dus ik heb zeker niet de indruk dat de maten klein vallen!

Top dankje! Als ik straks toch het vestje bestel kan ik dus gewoon een S nemen en er een normaal shirtje onder doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:47

Zouden jullie in je es of PS setje naar een Clinic gaan? En in welke dan? Of dan toch liever in het wit?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:50

Sammiex2000 schreef:
Zouden jullie in je es of PS setje naar een Clinic gaan? En in welke dan? Of dan toch liever in het wit?

Ehh, dat ligt eraan wat voor clinic en wat daarover afgesproken is? Meestal is het wedstrijd tenue, of in ieder geval wit dekje en broek

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:20

Is dat zo, moet je naar een clinic in het wit?

Ik had juist de faded fuchsia met blauw ps jasje gekocht voor een clinic in januari.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:20

miicchhellee schreef:
Ik heb gisteren toch maar de bordeaux beschermers en het vestje gekocht. Misschien dat ik ook nog voor de marrocan blue trui ga :')

Ik heb de trui, moet zeggen dat hij wel snel van kleur vervaagd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:26

Ik wilde dus ook mooi in het Bordeaux naar een Clinic, maar als dat raar is doe ik dat niet