Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:turtlelito schreef:@pmarena: wat mij nogal beangstigd is dat het pas zo laat naar boven kwam. Vanwege een wondje op een vervelende plek had ik al weken het zadel er niet op gehad toen de witte haren kwamen. Kon ook eerst niet geloven dat het van het zadel was, omdat de zweetafdrukken perfect waren, geen rommelige haren of iets dergelijks, maar toen ik de pad er naast hield kon ik het gewoon niet ontkennen: het randje kwam precies overeen..... Het is op de plaats van de beugelophanging, dus toch een teken dat de extra druk op die plek + het randje (wat met je handen echt nauwelijks te voelen is) te veel is voor hem.
Ach ja, we komen er wel uit, andere inlages, ander pad, extra zadel ter afwisseling: alles om mijn gevoelige jongen tevreden te houden(en een goed excuus om weer eens wat te kopen natuurlijk
)
Maar welke pad gebruikte je dan eigenlijk eerst?
Anoniem schreef:finnens is de atlanta fijn?
die zit toch zelfde als de arizona??
pmarena, ik ken weinig mensen die (nog)barefoot rijden, zeker niet langere ritten.
vandaar dat ik het me afvroeg..
pmarena schreef:Akke, de Softlederen beugelriemen van Barefoot zijn bedoeld om met de gesp naar boven te kunnen gebruiken. Daarom worden die ook geleverd zonder hoesjes. De gespen zijn extra plat.
Ik ben er niet zo'n voorstander van...liever gewoon gespen naar beneden, gezien die 1 op de 1000 mensen die toch de gesp wel zal voelen
turtlelito schreef:pmarena schreef:
Maar welke pad gebruikte je dan eigenlijk eerst?
Pmarena: de Barefoot Arizona pad. Heb nu een Christ in bestelling......
Rianne_ schreef:Hier heeft Equixantos mijn rekening ook gevonden, zelf moet ik de singel wel opsturen naar pmarena..
Enige nadeel zijn de extra verzendkosten, maar dat is dan even niet anders.
suuske schreef:Ik heb bij pmarena mijn zadel, beugelriemen, hd inlages ,pad, hoes en singel 85cm gekocht. Singel was helaas te groot.
Ik wilde graag een halfpad deze krijg je alleen bij België dus daar samen met de half pad een kortere singel gekocht. Dus daarom ook maar terug gestuurd naar natasja.
Natasja was wel ook heel vriendelijk ze zocht meteen een oplossing ook meteen contact met Duitsland gehad. Dus daar ook een hele fijne service.
Lous schreef:Ik heb net mijn rolmaat maar in mijn tas gegooit, want vanmiddag was ik hem weer vergeten![]()
Mijn Arizona begint iig al beter te zitten en heb even gekeken terwijl ik de zitting eraf haalde tot waar ik dan kwam met mijn bipsje en dat was ongeveer 7 cm voor de cantle. Dus dat past volgens mij prima.
Morgen even opmeten en kijken, maar ik denk zelf dat een maat 2 niet nodig gaat zijn.