Een van de komende dagen maak ik eens foto's als ie helemaal mooi is opgezadeld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
car0linee schreef:Nou, ik heb ze denk ik inmiddels 2.5 week geleden ook gemaild omdat ik van verschillende dealers geen reactie kreeg over mijn vragen over een H singel en heb tot nu toe ook geen reactie gehad. Heb dus ook geen H singel gekocht en ben voor een prolite gegaan. Misschien ooit nog eens voor een H singel maar wel jammer want ik was wel echt geinteresseerd maar ga voor dat bedrag niet iets op de gok kopen zonder mijn vragen beantwoord te krijgen. Vond het erg jammer.
Maris schreef:Prolite singel is vast ook fijn. Is die van hetzelfde materiaal gemaakt als de prolite pads ?
Mrijn schreef:Oh ja, Ebay... Daar ben ik nog totaal niet in thuis, maar dit is misschien een mooie aanleiding om erin thuis te raken.
Zal ook een aan Eleonora vragen hoe raadzaam het is om regelmatig te wisselen. Op zich, als je voorzichtig bent en de schroeven er recht indraait, moet het geen kwaad kunnen.
Mrijn schreef:Ik heb inderdaad al even gekeken op ebay, maar het lastige is dat ik een oud type zitting nodig heb. Die vind je uiteraard steeds minder... Ik ga maar eens een zoekopdracht uitzetten bij Eleonora, misschien dat zij er ooi tnog een tegen komt.