pmarena schreef:CorrecTOR is ook fijn hoor op zich, maar ik ben niet zo'n vilt-liefhebber, vindt het zo compact en stevig, heb liever iets dat meer schokdempend / inverend werkt, dat vinden zowel Rena als ik fijner en vinden we dus in de HD inlages. De originele Christ inlages voelden heel plankerig aan tijdens het rijden met het Fellsattel, heel apart maar heel persoonlijk
Welke maat Tixerant singel heb je gekocht? Toch niet die van 85cm op de Bokt Markt hoop ik hè
Tja, ieder z'n voorkeur é
? We hadden het daar al eens over. Ik wil graag wat stevigheid en vilt is een uitstekende demper, voor mij nog beter dan al die mousses en zo.... Ik hou het ook graag natuurlijk. Qua drukmetingen scoort dit materiaal ook zeer goed, is puur geperste wol. Als je onder al die lages nog eens een dikke/verende laag legt, is het gevoel een kussen, daar hou ik niet van. Ik krijg graag feedback van onder me, zonder al dat verende erbij....Ja, die van boktmarkt heb ik gekocht, waarom? Is die niet goed?

ik kan weer bestellen....???
Dan zit ik een half jaar op mijn spullen te wachten. Dan liever 10 tegelijk, toch?