Buitenzinnig schreef:Nee, ze maken wel voorraad...Christ maakt niet alleen paardendingen, dat is maar een klein stukje van de onderneming. Ze maken kleding en medicinale lamsvachten. Ook warme pantoffels, voering voor baby kinderwagens/buggy's en kleden voor op de bank of bed......
Maar uiteraard maken ze voorraden van vachtzadels. Maar als ik er 100 bestel, dan hebben ze dat niet liggen... Ik denk dat ze er 100 maken en dat die verdeeld worden over de afnemers. Wanneer ik er 20 bestel, krijg ik het al in beetjes tegelijk..... Ze worden over de hele wereld afgenomen, in de VS, Engeland, Australië, etc.
Cambiar, ik kraak rendiervel zeker niet af, maar heb er weinig ervaring mee. Moet afgaan op de mening van derden, die dat product een aantal jaren inkochten voor de endurance en nu hoor ik er weer wat minder van.
Heeft die zadelpasser de rendierpad aanbevolen? Is dat iemand uit een paar dorpen verder dan jij woont?
Neen, de zadelpasser niet, denk niet dat hij op zo iets zou komen...
Julie Verstraete, zij geeft demo's op shows in België en Nederland, bitloos rijden. Misschien ken ja haar...ze doet ook working equitation demo's in Nederland. Ze is erg goed.
Dit is een filmpje van haar en een paard dat ze aan het opleren is. http://www.youtube.com/watch?v=vq3KcnVXGLA
Nu reclame maken doe ik niet, straks worden die beestjes ook en masse geslacht....