Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Ik zag net dat de cursus om je eigen wow passend te kunnen maken qua lucht 300 euro kost ( excl daarna aan te schaffen pompje etc ) .......
En dat je toestemming nodig hebt van je fitter om dat te mogen doen ........
Indomitable schreef:Nou gelukkig heb ik hele andere ervaringen met haaren heeft een verhaal ook altijd twee kanten.
Ieder zijn meug, ga vooral af op je gevoel zou ik zeggen
Revanches schreef:Het is niet de bedoeling om persoonlijk te worden. Ervaringen mogen best gedeeld worden, maar het gaat hier niet om de desbetreffende (proffessionele) fitters, maar om het WOW zadel zelf.
Needje schreef:Revanches schreef:Het is niet de bedoeling om persoonlijk te worden. Ervaringen mogen best gedeeld worden, maar het gaat hier niet om de desbetreffende (proffessionele) fitters, maar om het WOW zadel zelf.
Alles valt en staat met de kunde van de fitter!! Dus imo hoort dat er gewoon bij.
Daarbij mogen ervaringen uit eerste hand op Bokt gewoon.
Needje schreef:Revanches schreef:Het is niet de bedoeling om persoonlijk te worden. Ervaringen mogen best gedeeld worden, maar het gaat hier niet om de desbetreffende (proffessionele) fitters, maar om het WOW zadel zelf.
Alles valt en staat met de kunde van de fitter!! Dus imo hoort dat er gewoon bij.
Daarbij mogen ervaringen uit eerste hand op Bokt gewoon.
crazyshar schreef:DOL: ik begrijp wat je bedoelt ik heb dit ook zo vaak gehad met andere zadels, maar je paard liep wel meteen super met het testzadel, mss omdat dit al vaker bereden was, wat soepeler en toch minder stug, het leer wat meer ingewerkt? jammer dat het uiteindelijk niets geworden is, maar denk dat combi nieuw zadel en niet juist afstellen problematischer was als de wow zelf anders zou je paard met het test zadel ook slecht lopen.
hier even lastig met de engelse communicatie: wil een H singel bestellen, maar moet paard zijn omtrek meten 7inch achter de elleboog en 6inch boven de elleboog onder de buik L en R.
had eerst tot aan de elleboog verstaan maar dat was dus niet goed.
toen kwam ik op ong 55cm, maar kan ik dan niet gewoon 6inch daarbij rekenen? of toch echt opnieuw meten?