yankeestar schreef:he, bij grandeur kun je de pads wel krijgen met echt bont hoor, (je kunt ze via mij bestellen ben ook grandeur verdeler)
de barrydale heb ik nu in bruin en zwart/grijs binnen - klanten komen voor een cherokee, zien de barrydale en zijn daar mee weg! tis natuurlijk wel wat het oog wil he, Ikzelf heb er ook een tijdje mee gereden. ik vind juist de kniewrongen wel fijn, een hele lekkere been ligging, omdat de kniewrong bovenop het blad ligt. ook closecontact met benen aan het paard vind ik heel fijn, ook zeker met rondere paarden, dat ik met bijv. de lex en cherokee wat mis maar ook dit is weer, hoe rond is het paard, hoe lang zijn de benen van de ruiter.
Met dragen komt de wrong aan de onderzijde idd even los van het zadel, op het paard niet meer, ik zou liever zien dat aan het onderste puntje dit echt vastgezet kon worden zodat je dit niet meer hebt.
ennuh, model.. natuurlijk vind ik dit wel een geweldig model! (mijn ontwerp!) de 2-tone vind ik ook heel mooi, de bruine is mijn favouriet!
Heb je dan misschien een foto te paard?