Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dropje_90 schreef:sorrie, ik kom even binnenvallen in de hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden
Doet arno nog steeds zadels van andere merken aanpassen dat jullie weten?
Want wil toch ff iemand anders naar mijn zadel laten kijken, hoop dat deze nog aangepast kan worden maar ben op dit moment niet tevreden over de ligging..
En heeft er nog iemand ervaring met arno met zadels aanpassen voor een paard met een gigantisch hoge schoft en/of hoge achterhand?
Bedankt alvast
PartoutZ schreef:Bel je zelf toch een keertje? Dan weet je een beetje waar je aan toe bent
Nog een paar nachtjes slapen Shalot
Yvette26 schreef:Oh wat gaaf die achterkant!!!![]()
Wat heb je voor kleur stiksel?
Ik heb ook een lak achterkant en dan een gouden stiksel, hopelijk net zo mooi als de jouwe
Hebben jullie trouwens ook het zadel compleet met alles besteld: dus singel, riemen en beugels??
Shalot schreef:he partoutz is ie bij jou al ingeredenja nog 2 nachtjes en ik hen eind mei mijn 1e M1 wedstrijd dus hoop dat ik het een beetje de baas kan en snel fijn zit. Ben jij er beter mee gaan doorzitten?
PartoutZ schreef:Bel je zelf toch een keertje? Dan weet je een beetje waar je aan toe bent
Nog een paar nachtjes slapen Shalot
Vala schreef:Ik zat gisteren sinds 3 weken weer eens op mijn paard want die was ook niet goed en het eerste wat ik dacht toen ik ging zitten was: wat zit dat zadel toch lekkerrrrrr!