Kimley schreef:Wat denken jullie.. Match?
[ [url=m/pxMwnX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is de creme de la creme dezelfde als de latte ruffle? Dan kan ik wel eens een foto maken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romyvs schreef:_Lorette_ schreef:Ik heb die in mijn eigen maat.
Thanks! dan heb ik de goede besteld.
Ben overstag gegaan op de Mamba coffee- coffee beenbeschermers- beige carmen shirt en de Brooklyn rijbroek in coffee. Hopelijk gaat het mooi matchen op ons witje.
Iemand toevallig een foto van de coffee mamba op een schimmel?
avensis schreef:Onze collectie tot nu toe:
ES crystal grey
ES silver cloud
ES midnight white edge
ES Monaco blue
ES golden olive
ES golden brass
ES mahogany glimmer
PS corduroy latte
PS mamba coffee
PS Beluga ruffle black
PS ruffle petrol
Thuis ligt nog PS ruffle lemon maar die ga ik in het voorjaar pas weer gebruiken.
[ [url=m/MBhudh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H1XNek.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c61SLE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ameliec schreef:hey hey, ik ben nieuw in dit gesprek, wat een plezier om al die dekjes te zienmaar zou graag een foto zien van de corduroy latte op een vos, vind deze zoo mooi maar heb eigenlijk al te veel geld uitgegeven.
avensis schreef:Onze collectie tot nu toe:
ES crystal grey
ES silver cloud
ES midnight white edge
ES Monaco blue
ES golden olive
ES golden brass
ES mahogany glimmer
PS corduroy latte
PS mamba coffee
PS Beluga ruffle black
PS ruffle petrol
Thuis ligt nog PS ruffle lemon maar die ga ik in het voorjaar pas weer gebruiken.
[ [url=m/MBhudh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H1XNek.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c61SLE.jpg]Afbeelding[/url] ]
rowan17 schreef:Ameliec schreef:hey hey, ik ben nieuw in dit gesprek, wat een plezier om al die dekjes te zienmaar zou graag een foto zien van de corduroy latte op een vos, vind deze zoo mooi maar heb eigenlijk al te veel geld uitgegeven.
Niet de beste foto (en ik zie dat hij met uploaden nog waziger is) , maar hier de corduroy latte op een vos
[ [url=m/sPjuQH.png]Afbeelding[/url] ]
rowan17 schreef:Ameliec schreef:hey hey, ik ben nieuw in dit gesprek, wat een plezier om al die dekjes te zienmaar zou graag een foto zien van de corduroy latte op een vos, vind deze zoo mooi maar heb eigenlijk al te veel geld uitgegeven.
Niet de beste foto (en ik zie dat hij met uploaden nog waziger is) , maar hier de corduroy latte op een vos
[ [url=m/sPjuQH.png]Afbeelding[/url] ]