Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
k_m schreef:Jullie doen allemaal zelf wel beetje hysterisch over die Jasper. Ze verkoopt hem toch aan wie ze wiltals er een makkelijker bod is zou ik het ook gewoon zo doen. Ze zet niets vermoedend een dekje online en iedereen gaat haar bestoken met berichtjes. Mag ze toch even kijken wat het makkelijkste is voor haar.. jammer voor jullie maar om dan vervelend mens te zeggen. Ik had hem ook gereserveerd, als ze er het dubbele voor krijgt is het toch logisch dat ze dan zegt sorry maar dan doe ik dat liever.
Marrit13 schreef:elinexlevi schreef:Ik heb vanaf vandaag een dekjes verbod. Heb net de cossack set besteldAlleen een uitzondering voor de nieuwe collectie.
Oh met die beschermers van mp? Zo mooi
k_m schreef:Jullie doen allemaal zelf wel beetje hysterisch over die Jasper. Ze verkoopt hem toch aan wie ze wiltals er een makkelijker bod is zou ik het ook gewoon zo doen. Ze zet niets vermoedend een dekje online en iedereen gaat haar bestoken met berichtjes. Mag ze toch even kijken wat het makkelijkste is voor haar.. jammer voor jullie maar om dan vervelend mens te zeggen. Ik had hem ook gereserveerd, als ze er het dubbele voor krijgt is het toch logisch dat ze dan zegt sorry maar dan doe ik dat liever.
x_ankieee schreef:DiscoDipp schreef:Scheelt dat ik wel nog steeds dé schattigste hond ooit heb
[ [url=m/vaivXR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is trouwens de werkelijk kleur van de Pink uit 2010 heel heftig
[ [url=m/jBro66.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet niet welke ik liever wil stelen van de twee, de hond of je Pink
elinexlevi schreef:Ik heb vanaf vandaag een dekjes verbod. Heb net de cossack set besteldAlleen een uitzondering voor de nieuwe collectie.
BB80 schreef:elinexlevi schreef:Ik heb vanaf vandaag een dekjes verbod. Heb net de cossack set besteldAlleen een uitzondering voor de nieuwe collectie.
Kan ik ook zo’n ticket krijgen? Incl. Nieuwe collectie uitgezonderd notitie.
Hahaha... mijn granite is binnen. Echt: wauw!
Ook meteen te paard vanmiddag.
Hij is zó mooi met dat gouden glinstertje, echt als nieuw. #happy