Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurvaas schreef:Heb die van HH geprobeerd maar daar worden zn benen wel echt nat onder. Heb zelf veredus met leer, daar blijven zn benen niet te warm onder.
Helaas heeft hij een schiefel en werdt er aangeraden om met bandages te rijden, dat vind ik echt te warm dus ben opzoek naar een alternatief.
Iemand ervaring met de 3D mesh van back on track?
pol013 schreef:Als mijn paard bij normaal werk zo hard tegen zijn eigen poten aan beukt dat de (le mieux, dank voor het meedenken) brushingboots niet genoeg doen heb ik iets anders te doen als beschermers uitzoeken. Maar dat is mijn kijk op beschermers.
Little_Gift schreef:Ik ben nog steeds dolblij met de husks!
Zou geen andere meer willen en qua stevigheid, ze hebben geen harde schaal maar er zit precies wel een soort laag tussen wat klappen opvangt en absorbeert.
Je voelt dat ze geen vod stof zijn alleszins!
Qua maatvoering vallen ze wat groter uit.
PanamaD schreef:Wie weet er goede luchtige beschermers die flexibel zijn? Liefst met nog een mooi prijsje.
Mag dus geen harde kap in zitten vanwege een schiefel
Little_Gift schreef:Husk beschermers!
Ik zweer erbij! Moet nooit nog iets anders hebben!
Paard draagt ze zodanig graag dat ze gisteren na het afzadelen weg wandelde met de beschermers nog om! Ze begreep maar niet waarom ze moest blijven wachten van me !
Dat doet ze met andere beschermers ECHT niet!
Little_Gift schreef:Husk beschermers!
Ik zweer erbij! Moet nooit nog iets anders hebben!
Paard draagt ze zodanig graag dat ze gisteren na het afzadelen weg wandelde met de beschermers nog om! Ze begreep maar niet waarom ze moest blijven wachten van me !
Dat doet ze met andere beschermers ECHT niet!