Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hannahaapje schreef:Mijn hoofdstel was er echt heel erg aan toe nadat ik ermee op het strand had gereden.
Heb er een extra laagje overheen geverfd waar het begon te slijten.![]()
Ziet er weer mooi uit. Hoe beter je het leer ontvet, hoe langer die meegaat, en ik heb van mijn geverfde hoofdstel nu 4 maanden plezier ( k hoop straks nog veel langer ;p ).
Ik wil dolgraag een oud versleten hoofdstel van marktplaats plukken en weer gaan verven (heb nog zoveel aceton en finisher ... ), alleen moet ik eerst nog even sparen. En dan een kleur als mintgroen oid.
xchanel01 schreef:hannahaapje schreef:Mijn hoofdstel was er echt heel erg aan toe nadat ik ermee op het strand had gereden.
Heb er een extra laagje overheen geverfd waar het begon te slijten.![]()
Ziet er weer mooi uit. Hoe beter je het leer ontvet, hoe langer die meegaat, en ik heb van mijn geverfde hoofdstel nu 4 maanden plezier ( k hoop straks nog veel langer ;p ).
Ik wil dolgraag een oud versleten hoofdstel van marktplaats plukken en weer gaan verven (heb nog zoveel aceton en finisher ... ), alleen moet ik eerst nog even sparen. En dan een kleur als mintgroen oid.
Ik heb nog een hoofdstel te koop![]()
Nee serieus, mocht je interesse hebben moet je me maar een pb'tje sturen, wil er 10,- voor.
Ik heb mijn zadel pas met indringverf gedaan, is goed gelukt gelukkig! Heb geen strepen dus daar ben ik wel erg blij mee.