Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Cambiar ben benieuwd naar je ervaringen...
Een corrector zonder rendiervel is geen optie?
Klinkt wel als een aparte constructie..
Isegrim schreef:Rendiervel is ook nog eens prachtig.Maar volgens mij gaan de haren relatief snel kapot?
pmarena schreef:Bij Barefoot scoorde rendiervel ook nèt iets beter dan schaap, in de digitale drukmetingen
Maarja, er zijn nu al zo veel mensen die de pads te duur vinden, dus daarom toch maar voor schaap gekozen omdat dat verder ook helemaal prima scoorde en de kans dan groter is dat mensen de pads ook daadwerkelijk gaan gebruiken
pmarena schreef:Ik heb ook een CorrecTOR gehad, was wel fijn voor onder de Freeform zadels omdat de Barefoot-pads daar te kort voor waren. Maar ik zou hem zelf te hard vinden onder het Fellsattel, de HD inlages die veren tenminste lekker, dat vind ik er zo fijn aan
Cambiar schreef:pmarena schreef:Bij Barefoot scoorde rendiervel ook nèt iets beter dan schaap, in de digitale drukmetingen
Maarja, er zijn nu al zo veel mensen die de pads te duur vinden, dus daarom toch maar voor schaap gekozen omdat dat verder ook helemaal prima scoorde en de kans dan groter is dat mensen de pads ook daadwerkelijk gaan gebruiken
Ik vind de bovenkant schaap toch beter denk ik, rendiervel lijkt me te harig en te glad om op te zitten...rendiervel is goed voor de onderkant op paard z'n rug.
Merk dat de corrector ook maakt dat christpad mooi recht ligt, doordat de corrector in het midden op de schoft moet liggen doordat het uit twee delen bestaat ( links en rechts gescheiden, ligt altijd mooi in de midden).
Zondag lag het pad scheef van het meisje en dat vond ik best vervelend, lag toen op een katoenen dekje...